Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloittelen Jutta-dieettiä, kertokaahan kokemuksia.

Vierailija
22.03.2011 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 viikkoa Go Fat Go:lla ja 10 viikkoa Litellä. Nyt olen Litessä ja olen 5 viikossa laihtunut 2 kg. Olen nyt niin pettynyt! BMI kuitenkin vielä 30. Mutta tällä dieetillä on hyvä olo! Ja senttejä lähtee ja rasva palaa! Mun kroppa taitaa ottaa välillä levon kannalta nyt vaan=)

Vierailija
2/6 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime toukokuussa olin mukana ja läskiä lähti 10 kiloa. Laihdutin normaali bmi:n sisällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/6 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyn ohjelman mukaisesti vai itsenäisesti ja paljonko? ap

Vierailija
5/6 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

litessä, mutta oon niin pettynyt itseeni kun en ole pysynyt ohjeissa :( viikonloput on liian pahoja..tankkauspvä on 2vkon välein, mutta mulla on ollut joka v-loppu :(

aloituspaino oli ennen gfg 93kg, nyt 86kg..:(

bmi edelleen 30..tekisi mieli vaihtaa painonvartijoiden pisteisiin niin saisi syödä normaalia kotiruokaa..tää ruokavalio alkaa jo tökkimään kun en keksi millään hyviä ruokia ja vaihtelua..:/ harmittaa kun meni oikeastaan koko 90e hukkaan..ellen nyt loppupuolessa tsemppaa, mut se motivaatio pitäis jostain taas löytää.

Aamupalalle alan ja puuro on liten mukaan tehtyä, jospa se tästä lähtis..

mutta SUOSITTELEN, tehokas jos ei ole näin heikko selkärankainen kun minä!:(

Vierailija
6/6 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyn ohjelman mukaisesti vai itsenäisesti ja paljonko? ap

Seurasin ohjelmaa todella tarkasti, ainoastaan nuo omega3 joskus unohtui tai otin kaikki illalla.

Tuosta liikunnasta sen verrnan, että täytyy tunnustaa etten harrastanut sitä lainkaan. Toki liikuin kotona/töissä mutten lenkkeillyt enkä jumpannut.