Kokemuksia Morsiusgalleriasta???
Häät tulossa ja morsiuspuvun (sekä sulhasen puvun) kiivas etsintä menossa. Onko kenelläkään kokemuksia Tampereella sijaitsevasta Morsiusgalleriasta? Nettisivut on aivan surkeat ja keskeneräiset, mutta esim. Mennään Naimisiin! -messuilla oli näytillä ihan siistejä pukuja. Emme kuitenkaan asu Tampereella, joten sinne pitäis ihan asiakseen lähteä sovittelemaan.
Kokemuksia tai kuulopuheita kaivataan, kannattaako reissu!
Kommentit (10)
Kävin itse liikkeessä useita kertoja etsimässä milloin mitäkin (pukua, huntua, tiaraa jne.) enkä koskaan saanut hyvää palvelua. Aina oli sellainen olo, että myyjää piti vaivata, jos jotain halusi.
Eipä silti, pahempiakin tuli nähtyä...
Jos meinaat teettää puvun niin kannattaa huomioida se, että puvut ommellaan Baltian maissa. Itse olin siinä käsityksessä, että ne ommellaan jos ei nyt ihan liikkeessä niin jossain lähistöllä kuitenkin.
Toivon löytäväni jostain puvun valmiina, jopa siis niin, ettei oikeaa kokoa tarvitse tilailla mistään.
Onko muilla kokemuksia? Onko joku käynyt sovitusajalla oikein kunnolla sovittelemassa mekkoja ja kuinka asiantuntevaa palvelu on esim. oikeasti oikean kokoisen mekon löytämisessä?
Itsellä paikallisessa kuppaliikkeessä kauppias tarjotteli koon 44 pukuja, joita itsekin kauhistelin, kun tippui päältä. Oli sitä mieltä, etten minä raskauden jälkeen mitään kiloja tiputa, niin se varmasti on sopiva. Tuli onneks erään valmistajan edustaja käymään ja hups, kun koon 40 puku istui täydellisesti. Lisäksi tuo omistaja ei edes vaivaantunut laittamaan nyöritystä kunnolla kiinni, vaan sutasi muutamasta reiästä ja se siitä.
Miten siis Morsiusgalleriassa homma on toiminut?
Morsiusgallerian työpaikkahakemukseen, menin tyhaastatteluun niinkuin puhelimessa sovittiin, mutta paikanpäällä selvisi, että olivat jo päättäneet että kenet ottavat. Kysyin sitten että miksette soittaneet, että oette löytäneet sopivan, ei tarvitse tulla. Vastaus kuului, että halusivat tietää että jos minulla on enemmän työkokemusta kun mitä olin työhakemukseen kirjoittanut.
Siis kuka muka jättää mainitsematta työkokemuksesta työhakemusta kirjoittaessaan?
Okei, nyt kun sain avauduttua niin voin kertoa, että minä hankin hääpukuni Morsiusgalleriasta. Niillä on sekä vuokrapukuja että myytäviä pukuja. He vuokraavat yhtä pukua yleensä 2 kertaa ja 3 vuokraaja saa puvun vuokrahintaan omaksi. Minä olin se 3 vuokraaja joten sain pukuni omaksi vuokrahintaan. Puku oli muutamasta kohdasta liian iso, joten morsiusgalleria teki muutokset pukuun.
Jokaisesta muutoksesta maksu erikseen.
mahtava liike! hyvä palvelu ja valinnanvaraa riittää. myyjä oli koko ajan kuuntelemassa toiveita. löysimmekin morsiusmekon, sulhaselle liivin ja juhlasolmion sekä poleron. ah mikä kauppa<3
Kävin myös ajan kanssa sovittelemassa ja myyjä löysi jostain erityylisiä tekokukkakimppujakin kokeiltavaksi pukujen kanssa. Kaikkea muutakin soviteltiin, tiarat, hunnut ja korsettikin, joka muuten oli ihan mahtava.
Ihana, kärsivällinen myyjä oli ja erilaisia malleja ja kokoja löyty vaikka kuinka paljon sovitettavaksi. Kaasollekin soviteltiin pukuja samalla ja siihenkin vielä löytyi myyjältä aikaa ja halua.
Hääpuku hankittiin kuitenkin muualta, mutta kaikki muu sälä tarttui mukaan sieltä kaason puku mukaanlukien.
Oman hääpukuni ostin sieltä reilu vuosi sitten ja ainoastaan positiivista sanottavaa on liikkeestä. Tosi mukava myyjä, paljon valikoimaa. Ensin sai sellaisilla merkeillä merkata omasta mielestään kivoja pukuja. Myyjä haki ne sit sovitettavaks ja sen jälkeen kävi vielä hakemassa mutiakin saantyylisiä tai sellasia joista ajatteli minun ehkä tykkäävän. Löysin puvun heti ja vieläpä edullisesti outletin puolelta:)
Aivan mahtava palvelua! Ammattitaitonen ja mukava myyjä. Tänään tilasin siis puvun. Suosittelen!
Ostin Tampereen liikkeestä mekon, johon kuului vyö. En halunnut sovitusvaiheessa kokeilla vyötä lainkaan. Viedessäni pukua myöhemmin ompelijalle toisaalle, huomasin ettei vyötä ole. Palasin liikkeeseen kyselemään sitä, ja se löytyikin mallipukujen joukosta rekistä, jossa roikkui myös muita erilaisia vöitä. Kysyin, oliko se siellä myynnissä, mutta ei kuulemma koska "siinä ei ole edes hintalappua".
Olen kuullut juoruja, että näin olisi käynyt muillekin, ja että vöitä myytäisiin sitten erikseen.
Saattaa toki olla, että kyse on inhimillisestä virheestä ja että vyö on todella unohtunut antaa. Ihmettelen vaan, ettei myymälä ollut huomannut asiaa. Tapaus jäi mietityttämään... Kuitenkin vyö kuuluu mekkoon, josta on maksettu täysi hinta.
Kokonaisarvosanaksi antaisin 6/10 Morsiusgallerialle.
Puvut vaikuttivat laadukkailta verrattuna toisen liikkeen pukuihin, mutta en tiedä ovatko kuitenkaan hintansa arvoisia. Puvut nimittäin oli todella hinnakkaita eikä edullisempia vaihtoehtoja oikein edes ollut - tai sitten niitä ei näytetty minulle.
Valikoimaan jouduin muutenkin pettymään, löytyi ainoastaan yksi puku mitä edes pystyi harkitsemaan ja sitäkään ei saanu edes valkoisena.
Pahin kolaus oli ehkä kuitenkin asiakaspalvelu ja viikoilla (!) venyneet toimitusajat.
Morsiusgallerian sivuilla näyttää nykyään olevan 30€ sovitusmaksu. Samalla liikkeen tiloista on tullut ahtaat ja mekot muodista jälkeenjääneitä, suurin osa raskaita ja runsaskorsisteisia pukuja. Ei ole sovitusmaksun arvoinen, en suosittele!
Kävin itse liikkeessä useita kertoja etsimässä milloin mitäkin (pukua, huntua, tiaraa jne.) enkä koskaan saanut hyvää palvelua. Aina oli sellainen olo, että myyjää piti vaivata, jos jotain halusi.
Eipä silti, pahempiakin tuli nähtyä...
Jos meinaat teettää puvun niin kannattaa huomioida se, että puvut ommellaan Baltian maissa. Itse olin siinä käsityksessä, että ne ommellaan jos ei nyt ihan liikkeessä niin jossain lähistöllä kuitenkin.