Onko Timo SOINI ollut OIKEISSA TÖISSÄ koskaan?
Vai loisinut ja poliittinen broileri jo 17-vuotiaasta?
Kommentit (9)
mutta ei kyllä muualla ole tehnyt mitää kuin politiikassa. Vai onko? SMPssä?
SIis mitä vittua, toi äijähän on syntynyt 1962 eli on yhtä vanha kuin minä ja minä en tiedä yhtään ikätoveriani, joka olisi pystynyt loisimaan noin kauan. Hävettää kyllä :(
Tai sitten on kyllä pitkänmatkan pitkäaikaistyötön.
ja silti siitä tuli USAn presidentti? Eikä ollut edes huonommasta päästä niitten presidenttejä.
vaan Soinin työhistoriasta, jota ei ole. Eli ei mitään mahkuja työministeriksi.
Vuoden 1970 kampanjassa Carterin kannattajansa jakoivat kortteja, joissa vastaehdokas, kuvernööri Carl Sanders, kuvattiin mustien koripalloilijoiden kanssa. Tapahtui siis syvässä etelässä.
Carter teki kuitenkin ennen poliittista uraa töitä, oli laivastossa ja perusti maapähkinäfarmin.
Carteria syytettiin Three Mile Islandin ydinvoimalaonnettomuuden salailusta, Nicaraguan sandinistien poliittisten vastustajien tukemisesta CIA:n avulla sekä ennen että jälkeen sandinistien valtaannousun. Samoin Carterin hallinto antoi myös merkittävää sotilaallista tukea El Salvadorin hirmuhallinnolle.
Myöhemmin Carterin turvallisuuspoliittinen neuvonantaja on kertonut, että Carterin aikana USA aloitti rahallisesti erittäin mittavan operaation Afganistanissa, "antaakseen Neuvostoliitolle oman Vietnaminsa". Taktiikkana oli tukea voimakkaasti islamilaisia taistelijoita, talibaneja, ja tämä tuki alkoi jo ennen Afganistanin sisällissodan syttymistä.
Miksei työttömänä ollut voisi olla työministeri?
Sellainenhan kai parhaiten tietäisi työttömyydestä? Ja miten työttömät parhaiten ajettaisiin töihin, kun itsellä sitä ongelmaa ei enää ole? Eikös parhaat riistanvartijatkin ole entisiä salametsästäjiä.
metsästyksessä ja ajokoirina, ainakin kun katsoo siihen liittyvien aloitteiden määrää.
metsästyksessä ja ajokoirina, ainakin kun katsoo siihen liittyvien aloitteiden määrää.
Metsästäjät kyllä yleensä aina voittavat, ajokoirat saavat kiinni jänikset
:D *wufff*
On se ainakin enemmän tehnyt kuin Sinnemäki, se on varma :)
Vierailija - 21.3.2011 23:57 (1/3)
Harkimo kysyi Sinnämäeltä, että miten sä voit olla työministeri kun et ole koskaan ollut töissä
Siihen Sinnemäki, että ei ole moni muukaan hänen ikäisistään ollut töissä. SIis mitä vittua, toi muijahan on syntynyt 1973 eli on yhtä vanha kuin minä ja minä en tiedä yhtään ikätoveriani, joka olisi pystynyt loisimaan noin kauan. Hävettää kyllä :(