Olen kuin Aku Ankka. Pidetäänköhän mua outona?
Mulla on aina h&m:n musta huppari ja tummansiniset farkut. Huppareita on varmaan kymmenen, samoin farkkuja. Monet näistä täsmälleen samaa mallia ja kokoa...
Saako tollain pukeutua? Jos ei ole pakottava tarve pukeutua paremmin, ja mulla harvoin on, mä laitan farkut ja hupparin.
Jos mulla on jotain muuta päällä, ahdistaa ja ärsyttää.
Jotkut varmaan tekee johtopäätöksen, että vaatetus, muoti ja pukeutuminen ei kiinnosta mua, mutta pieleen menee. Muodin huipulle ja Project Runway on parasta mitä telkkarista tulee, rakastan huolella suunniteltuja ja toteutettuja vaatteita (ei siis välttämättä sitä, mitä noi tv-ohjelmat tuottaa). En vaan tahdo pukeutua niihin itse...
Diagnoosi? Mitä musta ajatellaan?
Kommentit (8)
En mä ainakaan kiinnitä huomiota kenenkään pukeutumiseen, kunhan on ehjät ja puhtaat vaatteet päällä.
Se on varmasti Suomessa helpompaa olla tuollainen farkku-huppari-tätönen, kun täällä on pukeutumiskoodi aika väljä ja "pynttäytymistä" jopa karsastetaan. Onkohan muualla sanontaa "rumat ne vaatteilla koreilee"? En ole koskaan törmännyt.
Tylsästi pukeutuvat ja tyylistään epävarmat/tyylittömät hukkuvat Suomessa massaan, joka käyttää aina, vuodenajasta riippumatta värejä musta/tummansininen/harmaa/ruskea. Kunhan ei liiaksi erotu, niin läpi menee.
Apn tyyppiset pukeutujat tuskin herättävät kenessäkään mitään mietteitä, sitä vain ajattelee, että jotkut pukeutuvat vain koska on pakko, eikä mitään käsitystä esteettisyydestä esim. pukeutumisessa ole päässyt muodostumaan. Eli ap:n kaltaiset hiirulaiset tulkitaan vain tylsiksi massatyypeiksi, joilla ei ole omaa makua.
Minäkin luulin, ettei ap käytä housuja lainkaan. :(
Pyrin siihen, että minulla olisi muutaman vaatekappaleen laadukas "uniformu". Pukeutuminen ei kiinnosta, ja jos vaivaudun vqatekauppoihin, sieltä lähtee mukaan ihan ihmeellisiä rättejä.
sinä KOSKAAN vaihda vaatteita.
Mut hiirulainen mä en kylläkään ole, en ainakaan persoonaltani. Mutta toi "on vaan pakko pukeutua joka päivä" ajatus liippaa kyllä läheltä.
-ap-
ostan uudet kun vanhat kuluu puhki tai noin 5 vuoden välein. Samat housut ja paita vuodesta toiseen. Farkut palaa puhki usein kolmen tai kahden vuoden päästä, jos niitä säästää eli ei käytä sisällä niin voi päästä kolmeen tai neljään vuoteen. Tällöin niitä ei myöskään kannata pestä kovinkaan usein.
Olen köyhä joten tämä on minun keinoni selvitä. Vaikea ostella kerran tai pari kymmenen vuoden sisällä, kun muoti muuttuu niin nopeasti.
Tässä kuussa jäi rahaa säästöön 40 centtiä. Saan ostettua pian uuden pusakan. Hintaa saisi olla noin 2 euroa. Yleensä alennuksesta saa 2e t-paitoja.
Ryhti ja jäntevä askellus on ne asiat jotka tekevät ihmisestä tyylikkään. Yleensä hyvin pukeutuvat ovat plösöjä tai askeltavat vammaisesti.
Olen hyvin anaalinen sen suhteen miten ihminen liikkuu. Vaatteilla ei niinkään ole väliä. Kiinnostun ihmisissä enemmmän kantajasta.
Onko sulla mitään muita ns. "keloja" tuon ulkonäköaspektin lisäksi?
Kuka niiden vaatteiden alla on? Tiedätsä?!?