Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa kiva ilta eilen

Vierailija
07.05.2011 |

Miehen tultua töistä ja lasten päiväkodista lähdimme uimahalliin. Sen jälkeen porukalla kauppaan ja kotiin syömään. Ehdimme vielä ilta-aurinkoon motskaria rassaamaan ja imuroiin auton. Lapset piirtelivät katuliiduilla.

Sytyttelin kynttilöitä. Iltapesujen ja puurojen jälkeen lapset kuukahtivat onnellisina. Katselimme tv:stä kaikki musiikkiohjelmat, juttelin miehen kanssa tuntikausia. Hän soitti kitaraa ja lauleskelin mukana.

Yöllä sai sitten käpertyä toisen syliin nukkumaan.

Pikkuisenko ihanaa tämä ihan tavallinen kotielämä oman perheen kanssa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin tuo kitaransoitto ja lauleskelu.

Vierailija
2/8 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli myös ihana ilta eilen, ei miehen kanssa vaan ystäväni kanssa, juteltiin oikein kunnolla varmaankin sen 3 tuntia, saatiin ulos kaikki mieltä painaavat asiat ja nyt on niin paljon kevyeempi olo :)ja elämä taas tuntuu normaalilta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi laulaa mukana? Olisiko karaoke parempi?

Vierailija
4/8 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sit ukko skulas skittaa, duunas uutta biisiäki. Mä vedin sille taustoja" :P

Vierailija
5/8 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sellaiselta miltä hyvän elämän kuuluukin. Osataan nauttia pienistä asioista. Ja ei tuo kitarnasoitto ole imelää, mulla on ystäväpariskunta jossa mies soittaa kitaraa ja se on herkkää ja kaunista ja muistuttaa heitä suhteen alkuajoista vuosien takaa, minusta ihanaa, ei imelää.

Vierailija
6/8 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisilla, yhteistä nautintoa, muuta kun seksi kun ei seksiä enää kenelläkään ole :)

VAI onko parempi, että mies ryyppäämässä ja muija itsekseen soittelis kitaraa ja laulaisi :)

Vierailija
7/8 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole valittamista. Ihan tavallista elämää, ihan tavallisia puuhasteluja. Nautin tosi paljon omasta peheestäni ja mukavasta miehestä, jonka seurassa viihdyn vuodesta toiseen. Voin kuvitella, että viihdymme vierekkäisissä kiikkustuolissakin ja edelleen hän soittaa kitaraa ja minä veisaan väräjävällä äänellä.

Halusin mainita hyvästä mielestä vähän niinkuin vastapainoksi niille lukuisille avauksille, joissa pohditaan eroa ja elämä tuntuu tyhjältä, jotain puuttuu ja mies ahdistaa ja lapset estävät elämästä oikeata elämää. Minusta ei tunnu siltä, olen onnellinen juuri näin. ap

Vierailija
8/8 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tapana kirjoittaa sinne söpöstelypäivityksiä. Mutta piinaan kanssaihmisiä kyllä kertomalla lasten kepposista. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi