Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan äänestää Päivi Räsästä

Vierailija
21.03.2011 |

Ei mennyt ihan kaikki kohdat yksiin mutta sellaiset kohdat enimmäkseen mitkä on mulle tärkeitä.

Räsänen mm. vastustaa Suomen rahojen syytämistä eu-maiden velkoihin, ei pakota koululaisia väkisin syömään kasviksia, tiukentaisi maahanmuuttoa, ei ole liittymässä natoon, ei ole poistamassa asuntolainojen korkovähennyksiä, eikä ole rakentamassa uutta ydinvoimalaakaan .

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jossain haastattelussa arvon neiti/rouva Räsänen sanoi, että hänen mielestään nykynaisen ei ole sopivaa käyttää pitkiä housuja. Siis WTF?! Voiko ihan oikeasti tällaisia ihmisiä olla vielä olemassa, ja vieläpä päättävissä elimissä? Muuten nuo ap:n mainitsemat asiat ovat ihan ok, mutta kaikki muu Räsäsessä sitten mättääkin.

Tosin tuota koululaisten kasviskeskustelua muuten ihmettelen.. Olen varmasti ollut pahasti uutispimennossa, mutta miksi se nyt on nostettu yhdeksi vaaliteemaksi?

Vierailija
2/6 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja Päivi vastustaa naispappeutta, homoliittoja, abortin kieltäisi sekä esiaviollisen seksin.

Itse olen kaikista näistä päinvastaista mieltä. Joten ei ääni PÄiville

Päivistä tulisi hyvä Persu!

Esim. aborttia he eivät tule kieltämään koskaan.

Tai siis, Persut kannattavat perinteistä avioliittomallia eli vastustavat siis homoliittoja, mutta eivät esim. aborttia tai esiaviollista seksiä. Jälkimmäiset ovat vain Soinin omamielipide joka ei vastaa koko puolueen linjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten pitää joka tapauksessa valita joku. Mulle ehdokkaan uskonnollinen vakaumus on noussut tärkeäksi asiaksi ja sitten nuo muut mitä aloituksessani jo laitoin.

ap

kun jossain haastattelussa arvon neiti/rouva Räsänen sanoi, että hänen mielestään nykynaisen ei ole sopivaa käyttää pitkiä housuja. Siis WTF?! Voiko ihan oikeasti tällaisia ihmisiä olla vielä olemassa, ja vieläpä päättävissä elimissä? Muuten nuo ap:n mainitsemat asiat ovat ihan ok, mutta kaikki muu Räsäsessä sitten mättääkin.

Tosin tuota koululaisten kasviskeskustelua muuten ihmettelen.. Olen varmasti ollut pahasti uutispimennossa, mutta miksi se nyt on nostettu yhdeksi vaaliteemaksi?

Vierailija
4/6 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja Päivi vastustaa naispappeutta, homoliittoja, abortin kieltäisi sekä esiaviollisen seksin.

Vierailija
5/6 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. aborttia he eivät tule kieltämään koskaan.

Vierailija
6/6 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortin kieltäisi sekä esiaviollisen seksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä