Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perhepäivähoito+vieraat

Vierailija
03.06.2008 |

Mitä mieltä olette, saako perhepäivähoitajan luona joka viikko olla sukulaisia kylässä ja joskus myös muita lapsia hoidossa vanhemmille ilmoittamatta? Varsinkin, kun hoidossa ei ole muiden perheiden lapsia ja hoitoajat ovat todella säännölliset eli illat on aina vapaana, eikä viikonloppuhoitoja ole..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä saa olla ne lain maksimimääräämä hoitolapsia hoidossa, 4,5 vai mitä se oli. Ei tämän lisäksi voi tietenkään hoitaa mitään vieraitaan tai sukulaislapsia.

Vierailija
2/9 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että perheessä eletään normaalia arkea. Siihen perheeseen nuo asiat kuuluvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan pph hoitaa työnsä ja vahtii lapsia, se riittää mulle. :)

Vierailija
4/9 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että perhe elää normaalia arkea! Hoitaja on töissä ja eikös se jo kerro sen, että silloin ei kahvitella sukulaisten kanssa? En mä ainakaan tykkäsi. Satunnaisesti on eri juttu enkä olisi niin tarkka, mutta että joka viikko säännöllisesti...

Vierailija
5/9 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset on aina innoissaan, kun pääsevät kahvittelemaan eli saavat mehua ja itse leipomiaan kahvileipiä. Ei mua haittaa ollenkaan! Itse asiassa hoitajan veljestä on tullut meidän lapsille oikee idoli, puhuvat hänestä aina oikein positiivisesti ja on todellakin mukava ihminen.

Eri asia tietenki, jos siellä ois outoja lapsia hoidossa, sehän on jo laitontaki! 4,5 lasta /hoitaja, olipa se sitten omia, vieraita tai tuttuja.

Vierailija
6/9 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pph:n ympärillä pyörii suuri suku, ja olemme tosi iloisia, että lapsemme saa sitäkin kautta ihanan mallin läheisestä laajasta perheestä, jossa on kaiken kukkuraksi vielä useampi sukupolvi! Lapsiakin on liuta silloin tällöin hoidettavana, mutta meidän pph järjestää asian järkevästi: vain poikkeustapauksessa lapsia on ollut selvästi ylimäärä ja silloin paikalla on ollut joku muukin aikuinen (hoitamassa tavallaan näitä ei-virallisia hoitolapsia) ja lisäksi meille on kerrottu asiasta. Oikea maalaisperhe - jotenkin!

Vierailija
7/9 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsille ei kerran saa tarjota esim. edellisen päivän jämiä (siis hoitajan perheen päivällisen jämiä), miten sitten pph:t saavat valmistella seuraavan päivän ruoan jo edellisenä iltana? Kaikenhan pitäisi olla tuoretta ja samana päivänä valmistettua!

Vierailija
8/9 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meillä saa vieraita käydä päivän aikana,mutta ei jatkuvasti tai viikottain. Tai jos käy niin kahvit keitän välipalan aikaan, samallahan lapset saa välkän kun me aikuiset juodaan kahvit. Ja kyllä meillä vieraat huomioi hoitolapset aivan normaalisti jutellen ym. Enpä ole ajatellut, että tämä ei jollekin kävisi. Mutta minäpä kerronkin mummojen ja pappojen mahdollisista vierailuista vanhemmille jo tuttustumisvaiheessa. Ylimääräisistä satunnaisista lapsista informoin vanhempia.

Vierailija
9/9 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tekevät omalla ajalla ruokaa lapsille. Itse teen kaiken työhön liittyvän vain ja ainoastaan työajalla, ei tällä 7e tuntipalkalla viitsi vapaa-ajalla työskennellä