Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerät ihmiset pitäkää mölynne mahassa

Vierailija
21.03.2011 |

Ai että minua jäi vaivaamaan tuntemattoman pariskunnan kommentointi Jumbon Citymarketissa lauantaina, olimme koko perheen voimalla ostoksilla kunnes tytöllä tuli vessahätä ja mies lähti kiikuttamaan häntä vessaan.

No, minä tietty jäin hoitamaan ostoksia autokärryjen kans itsekseni kunnes tämä ääliöporukka käveli vierestäni ja isoon ääneen tupisi kuinka minulla on näköjään lapsi unohtunut matkasta ja olen kärryt vienyt joltain lapselta!!! Olisiko minun pitänyt lappu teipata selkääni että lapseni on vessassa??? *itutti oikeasti koko loppukauppareissun etten kääntynyt ja näpäyttänyt ukkoa siinä paikassa ja oikaissut "harhaluuloja". Pitäkää suunne supussa jos ette tiedä miten asioiden oikea laita on. Toivottavasti edes se ukon kuivannäköinen akka lukee tätä palstaa ja tajuaa olleensa väärässä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä varmaan joku miettii noin joka toinen kerta kun ollaan Prismassa koko perheellä. Lapsi haluaa aina autokärryt, mutta sitten jaksaa vain vähän aikaa, kunnes lähtee tutkimaan leluosastoa tms. Toinen jatkaa ostoksia kärryillä ja toinen kulkee lapsen kanssa muualla kaupassa, kunnes lapsi taas haluaa istumaan. Minä siis kävelen tosi usein yksin autokärryjen kanssa kaupassa.

Vierailija
2/5 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*itutti oikeasti koko loppukauppareissun etten kääntynyt ja näpäyttänyt ukkoa siinä paikassa ja oikaissut "harhaluuloja". Pitäkää suunne supussa jos ette tiedä miten asioiden oikea laita on. Toivottavasti edes se ukon kuivannäköinen akka lukee tätä palstaa ja tajuaa olleensa väärässä.

Olisit sanonut niin ei tarvi täällä kitistä! Joskus kannattaa ihan oikeasti avata se suu eikä vaan huokailla ja mulkoilla ja sitten kirjoittaa nettiin päättömiä aloituksia. Huuuui kun oli vakava juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vahan useammin, jos tuollainen (kieltamatta holmo mutta taysin harmiton) jo ottaa paahan noin kovasti... Ajattele niita ihmisia joilla on vaikka vammainen lapsi, jota tuntemattomat kommentoivat typerasti. Oletin aloituksestasi etta tassa olisi nyt jostain vakavastakin asiasta kyse...

Vierailija
4/5 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. kärttynen ämmä joka siellä cittarissa itki niiden kärryjen perään.... =D

Vierailija
5/5 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. kärttynen ämmä joka siellä cittarissa itki niiden kärryjen perään.... =D

no enpä ollutkaan. Ihmetyttää vaan tällaiset aloitukset, että pitäis pitää mölyt mahassa ja sitten kuitenkin harmittaa että tuli itse tehtyä sama.

Your bad! :p