Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok että 11v valvoo viikonloppuisin 23?

Vierailija
21.03.2011 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit kuitenkin valvovat, pikkuveli puuhailee heidän kanssaan.

Vierailija
2/12 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meilläkin välillä menee tuohon asti, yritetään kuitenkin että kävis nukkumaan viimeistään klo 22.00

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu on lyhyt, maanantai-aamu koittaa yllättävän pian ja väsyttää koulussa.....Tuon ikäisen ei vielä tarvi toipua päivää kahta viikonlopun jäljiltä. Tämä siis minun mielipiteeni.

Vierailija
4/12 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi kesälomalla korkeintaan, mutta mieluummin saisi valvoa vasta 12-13v tuohon asti.

Ei tässä natseja haluta olla, mutta väsyneiden lasten katselu ei ole lempihommaa.

Vierailija
5/12 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään sunnuntai-iltana, mutta pe-la.

Vierailija
6/12 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä jo aikaiemmin. Emme me halua kersojen jäävän kukkumaan siinä vaiheessa, kun vetäydymme itse pehkuihin. Aamulla heräämme jo klo 6-7, millä ihmeellä se 11v jaksaa jos yöunet ovat vain 7h ja risat? Sitten on mustat silmänaluset ja kiukuttelua koko ajan.

Vierailija
7/12 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä jo aikaiemmin. Emme me halua kersojen jäävän kukkumaan siinä vaiheessa, kun vetäydymme itse pehkuihin. Aamulla heräämme jo klo 6-7, millä ihmeellä se 11v jaksaa jos yöunet ovat vain 7h ja risat? Sitten on mustat silmänaluset ja kiukuttelua koko ajan.

Miksi ihmeessä?

Itse nukun viikonloppuisin nois kahdeksaan, ja jälkikasvu saa nukkua niin pitkään kuin huvittaa.

Vierailija
8/12 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska siitä ei vain tule mitään, että viikonloppuisin sitten maataan sängyssä kymmeneen-kahteentoista, eikä uni tule maanantaita vasten.

Ja itse asiassa meillä lapset heräävät joka tapauksessa aikaisin, riippumatta nukkumaanmenon ajasta. Joten jos valvovat pitkään ja heräävät aikaisin, on univelka aikamoinen jo viikon alkaessa.

Jos pystyn yhtään vaikuttamaan siihen, etteivät meidän perheen lapset ole niitä maanantaiaamuna koulussa nuokkujia, niin teen sen. Vaikka yleensähän vanhemmat vain syyttävät kelloa ja koulua ;D

Vierailija
9/12 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika usein pe ja la valvoa n. yhteentoista, joskus jos on vieraita myöhään niin jopa puolen yön yli. Saavat kuitenkin seuraavana aamuna nukkua pitkään joten en ole huomannut mitään haittavaikutuksia. Arkisin menevät nukkumaan n. 21.00

Vierailija
10/12 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun menee säännöllisesti nukkumaan joka ilta, sitä univelkaa ei kerry, mitä pitäisi koisata pois. Ei meillä kello soita, me vain heräämme.

Vierailija
11/12 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on osoittautunut hyväksi, että herätään normiaikaan viikonloppuisinkin. Koululainen herää viimeistään seitsemältä joka päivä, viikonloppuna saisi tietty nukkua pitempäänkin, mutta ei väsytä. Illalla viimeistään yhdeksältä nukkumassa. Hyvä näin.Pitemmillä lomilla venyy, mutta ei haittaaa. Arjen lähestyessä aletaan palailemaan arkisysteemeihin.

Vierailija
12/12 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteentoista viikonloppuisin. On sitten sunnuntaina kyllä ihan valmis nukkumaan jo yhdeksältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi