Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä kyllä laihduttaisin, jos joku toisi nenäni eteen

Vierailija
21.03.2011 |

ne lautasmallin mukaiset annokset, kuorisi porkkanat ja valmistaisi salaatit. Mä en vain jaksa. Laiskaksikin saa nimittää. En kiellä sitä. Terveellinen syöminen on tosi työlästä. Kaupassakin pitäisi käydä harvase päivä hakemassa tuoreita vihanneksia. Ja en kaipaa nyt mitään vinkkejä siitä, miten kannattaisi tehdä. Tiedän kyllä, miten pitäisi syödä, mutta kun ei ole voimia eikä energiaa, niin ei ole.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on jopa terveellisempiä, ainakin talvella.

Meidän suosikkeja: parsakaali, kukkakaali, pinaatti, makea maissi, wok-sekoitukset, juurekset

Vierailija
2/6 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei lihaksiin satu, hengitys ei ala kurkussa pistämään ja hiki ala valua niskassa ja sydän jyskyttämään epämiellyttävästi otsalohkossa. Saa hakkua kipuaraksi, myönnän, olen sitä!

Ja varmasti en nauti jälkikäteen, ikinä ei ole niin käynyt ja kyllä olen kokeillut. Uskon että se on pelkkä myytti tai sitten harvojen herkkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei lihaksiin satu, hengitys ei ala kurkussa pistämään ja hiki ala valua niskassa ja sydän jyskyttämään epämiellyttävästi otsalohkossa. Saa hakkua kipuaraksi, myönnän, olen sitä!

Ja varmasti en nauti jälkikäteen, ikinä ei ole niin käynyt ja kyllä olen kokeillut. Uskon että se on pelkkä myytti tai sitten harvojen herkkua.

Vierailija
4/6 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene kylmällä ulos, enkä kylmiin kolkkoihin uimahalleihin. Uimahalleissa ikävintä on ne puku- ja kylpytilat, jossa saan kylmänväreitä selkäpiihin. Jotenkin on kalmankamalaa. Ei kiitos!

Vierailija
5/6 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/6 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoanlaitto oli pakkopulla, oli paljon helpompi tilata tai jotain tai käydä jossain syömässä. Riisin keittäminenkin tuntui ylivoimaiselta. En tiedä mistä yhtäkkiä innostuin laittamaan ruokaa, raastamaan porkkanoita, leikkaamaan salaattia, paloittelemaan kurkkua ja tomaattia, se on nykyään tosi palkitsevaa! Vielä palkitsevampaa se on jos se ruoka sattuu maistumaan hyvältä! ;D

Mulla on niin paljon energiaa että tiskitkään ei enää loju tiskialtaassa viemässä tilaa, vaan saan ne nopeasti tiskattua pois alta kun odottelen ruuan valmistumista tms.

Tänäänkin vietin 2 ja puol tuntia keittiössä kun tein lounasta, laitoin töihin eväät valmiiksi, ja iltapalan jääkaappiin odottamaan, esivalmistelin huomisen ruokia, tiskasin astioita sitä mukaa kun niitä likaantui! Ja oli hauskaa! :D

Itse käyn kaupassa 2 x viikossa ja silloin tulen kotiin isojen kassien kanssa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän