Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs mieltä mun mitoista?164cm, 60kg

Vierailija
20.03.2011 |

itse koen olevani päärynä jolla on läskinen peräpää. Ry 84cm, vy 76cm, ly 96cm.

Mitä pitäis tehdä? Jos laihdutan lähtee kaikki vähätkin sentit tisseistä. Pitäiskö ottaa silikonit ja laihduttaa 10kg????

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat hoikalta, mutta paha mennä sanomaan muuten, kun ei tiedä kroppasi muotoa (vaikka mitat annoitkin). Oletko joskus ollut laihempi?

Vierailija
2/5 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään syytä pudottaa painoa. Ole onnellinen mitoistasi ja itsestäsi, nainen upea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat hoikalta, mutta paha mennä sanomaan muuten, kun ei tiedä kroppasi muotoa (vaikka mitat annoitkin). Oletko joskus ollut laihempi?

ikääkin reilusti +30

ap

Vierailija
4/5 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omenavartaloinen. Jos painaisin 60kg niin vyötärö olisi jo yli suositellun 80cm:n.

Painan tällä hetkellä noin 52kg mutta en muista mittoja muutakuin että vyötärö on noin 67cm.

Jos lihon niin vyötärö katoaa (olen kyllä ollut lihavempikin) ja muutun tasapaksuksi. Se on niin paljon kropan mallista ja itsestä kiinni, mikä olisi hyvä paino.

Vierailija
5/5 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se muokkaa niin paljo kroppaa että ei voi oikein toista määrittää.itsellä normaalisti työmatka pyörällä 6 km /pv ja kesät talvet.=)kun höyrähdin ja aloin uimaan 10 km viikossa,musta tuli kuivannäkönen,ei hyvä,olen aika lihaksikas ja rintava samaan aikaan.ei voi katsoa pelkkää painoa ja pituutta,musta olet hoikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi