Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Lapsiturvallisia" kirosanoja?

Vierailija
19.03.2011 |

Mitä kirosanoja käytät, kun kiroilet lasten kuullen? Mä olen todennut, etten vaan voi olla kiroilematta kun oikein palaa pinna, mut ehkä se auttais ettei niitä pahimpia kirosanoja käyttäis... oma suosikkini on baby bluesista kopsattu "kerpele". Siihen saa kunnon ärrät ja kunnon volyymin eikä lapsi osaa matkia sitä (vielä).

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks lemppari on varmasti ''voi tsirbula!!!'' :D

lisäks:

-kökkö

-hitsi

-voihan nenä

no okei nää ei kyl välttämättä toimi semmosen silmittömän suuttumuksen edessä mutta eipä mulla semmosia tuntemuksia tuukkaan juurikaan:) ja jos tulee niin en sitä lapsen edessä näytä vaan meen sitte parvekkeelle tai ulos ihan reilusti manaamaan sitä vittua :D

Vierailija
2/3 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi v

voihan kukkakeppi (lasten Lilli tv-ohjelmasta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteena tietysti olla esimerkkinä siitä, että kirosanojen kaltaiset täytteet ovat tarpeettomia.

Joskus kuitenkin oikeasti käy niin, ettei mieleen tulee yhtään mitään fiksua sanottavaa ja silloin tulee päästettyä joku yllä mainituista "kirosanoista". Esimerkiksi tänään, kun lapsi kaatoi kolmannen kerran peräkkäin kaakaon pöydältä parketille, matolle ja roiskeet valkoiselle tapetille... (=Jumankekkula, lapsi! Eikö sinulla nyt, hitto vie, pysy mitenkään se lasi kädessä?!)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi