Voiko nelikymppinen nainen olla enää seksikäs ja haluttava ja päitä kääntävä?
Vai onko hän sitä enää vain oman kumppaninsa silmissä?
Kommentit (47)
vaikka montaa 37 vuotiasta voi jo sanoa nelikymppiseksi. t. nainen 44 joka oikeasti ns rupsahti vasta täytettyään 42
vaikka montaa 37 vuotiasta voi jo sanoa nelikymppiseksi. t. nainen 44 joka oikeasti ns rupsahti vasta täytettyään 42
Minä elän siinä harhaluulossa, että seksikkyys ja haluttavuus ei ole kiinni siitä, onko silmien alla vähän enemmän ryppyjä. Tai että onko takapuoli siirtynyt maagiset jotkin sentit lähemmäksi maan pintaa.
Ulkonäkö voi olla ihan hyvä ja vetävä ryppyisempänäkin.
Kumman ikuista nuoruutta ihannoivaksi ollaan menty, jos nelikymppisen pitää näyttää vähintään 10 vuotta itseään nuoremmalta ollekseen "hot ja haluttava".
Minä näytän tasan vanhemmalta kuin näytin 10 vuotta sitten. Näytän myös vanhemmalta kuin mitä näytin 4 vuotta sitten. Vaan se ei tee minusta yhtään sen vähemmän seksikästä tai haluttavaa.
Aivan varmasti kroppani oli huikeasti parempi parikymppisenä. Vaikka kuinka treenaisin, voisin toki six packin saada takaisin, joo, mutta sitä tiettyä nuoruuden kiinteyttä en :). Hoikkuuskaan ei enää voi olla samaa kuin nuorena, vanhempana pitää olla pikkaisen enemmän massaa ettei näytä liian laihalta.
Mutta hei haloo: olen nelkyt ja risat, enkä edes halua näyttää parikymppiseltä.
Päitä käännän edelleen. Ryppyineni ja vatsamakkaroinenikin. Kas kun se suurin juttu tulee sisältä. Ja sisältäni olen tasan sama päitä kääntävä tyyppi kuin ennenkin :-), kypsempänä vain.
Parasta mitä tiedän on nelikymppinen nainen jolla on pimppi ajeltuna posliiniksi.
M38
Parasta mitä tiedän on nelikymppinen nainen jolla on pimppi ajeltuna posliiniksi. M38
ihan hot ja aion olla sitä myös muutaman vuoden päästä. Kuntoilen, pidän itsestäni huiolta ja hoidan ihoani. Aika moni sanoo mua 10v nuoremman näköiseksi. Kyllä se on paljon itsestä kiinni!