Eikä maksa mitään!
Helppoa ja ilmaista!
Voit säästää jopa satoja euroja!
http://www.cascard.com/liity/5ZanW9TmOJ
Kommentit (21)
sitä aina ylimääräiselle rahalle käyttöä on. Tai siis eihän raha itseasiassa koskaan ylimääräistä ole. Ei ainakaan minulle.
miksi tosiaan nostelet omaa viestiäsi tuollaisilla hölmöillä peiteviesteillä? tein asiattomasta viestistä ilmoituksen ylläpidolle tällaisesta rahankerjuulinkistä.
Mukava olla avuksi! Ja hyvää viikonlopun jatkoa myös sinulle!
Jos viitsit tarkemmin kertoa.
Kaikkia linkkejä kun ei aina uskalla avata noin vain
vähä niiku jos tiiä esim. maksetut kyselyt yms. paneelit, jotka maksaa siitä kun porukka lukee tai arvostelee mainoksia jne.. Tuolla vaan on monipuolisemmin kaikkea.. Kannattaa tutustuu, ei ole todellakaan mikään scämmi.
Mukava olla avuksi! Ja hyvää viikonlopun jatkoa myös sinulle!
miksi vastailet itse itsellesi; kiittelet ja toivottelet hyvää viikonloppua? :D Olen sen verran tarkka, että sori vaan - tuo villi huutomerkkien viljely paljasti sut. :)
esmes triabapaneeli tai telluspaneeli mut sata kertaa parempi
vastailen kuten mulle kirjotellaan! En toki itselleni vastaile.. :)
järkeenkäyvältä näyttää, nyt kun saittiin tutustui.
vastailen kuten mulle kirjotellaan! En toki itselleni vastaile.. :)
Aloitus, ensimmäinen vastaus ja sinun "vastauksesi" itsellesi päättyvät joka lause huutomerkkiin. Yleensä lauseet päätetään pisteeseen, sinulla tällainen erikoisempi tapa. Jota tietysti seuraavassa "kieltämättä tosi fiksua"-vastauksessaSI osasit jo välttää. :)
Kaikki messiin! Rahat pois rikkailta mainostajilta!
lopetellaan sitten vaikka pisteillä.. huomaatko..? Nyt tietysti et millään usko että olen Ap.. ?..
HOMMA TÄÄ SE NYT ON?
t. tARE eSPOOST
annako mulle massii? mää tarvin