Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset kaipaa pois töistä - niin minäkin

Vierailija
19.03.2011 |

Tosin kaipaan ensisijaisesti pois nykyisestä työpaikastani, jossa työntekijän arvo on nolla :-/ Etsin muita töitä, mutta jos en kesään mennessä löydä niin se on so long ja hasta nunca joka tapauksessa.

Olen ihan valmis irtisanoutumaan tyhjän päälle hyväpalkkaisesta duunistani - onhan sekin kannanotto, pistää pomot vähän miettimään, että onko jossain jotain vikaa...

Helppoa, koska olen onneksi alalla, jolla freelance-tuloja saa joka tapauksessa raavittua kasaan ainakin jonkin verran. Siinä sivussa voi sitten järjestellä vaikka yritystoimintaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joustettaisi tippaakaan, vähäisestäkin sairastelusta saa tuntea kamalaa syyllisyyttä jne.

Vierailija
2/5 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli rankka loma.

Meillä on töissä hyvä ilmapiiri ja sopivasti päänvaivaa. Palkat on pienet mutta c'est la vie. Pärjään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joustettaisi tippaakaan, vähäisestäkin sairastelusta saa tuntea kamalaa syyllisyyttä jne.

Mitä ovat nämä sairaudet joita sinulla on?

Vierailija
4/5 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan vuoden aikana peräti 2 flunssaa (3 päivää + 2 päivää) sekä lapsella kahdesti kuumetta (1+1 päivää).

Vierailija
5/5 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei ne minua rasita, vaan työnantajaa. Olen ollut muutaman vuoden työsuhteen aikana yhteensä 5 päivää pois. Mutta 2 niistä lähiaikoina, eli alinomaa sairaana. Se, että teen sairaslomalla etänä töitä kotoa käsin ei ole lieventävä asianhaara.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi