Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eri puolueiden tyypillisin äänestäjä. Tunnistatko itsesi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mä istu edes mihikään profiiliin :(

Ilmankos on niin vaikeeta.

Vierailija
2/6 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkoisesti nuorempi painos siitä hankenilaisesta RKP:tä äänestävästä ja äänestän itse KD:tä. KD on myös nuorten koulutettujenkin puolue, ei pelkästään tuollaisten ääripään uskovaisten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän vihreitä ja haluasin silti Kataisen pääministeriksi. Ei kovin selkeää siis. En ole ollenkaan viherpiipertäjä, mutta siinä mielessä tyypillinen vihreiden kannattaja, että asun Helsingissä, meillä on iso perhe ja siihen nähden pieni asunto, mutta meillä ole autoa vaan kaikki kulkevat julkisilla. Kokoomuslainen en ole siinä mielessä yhtään, että vihaan jääkiekkoa ja espoota ja sellaista asennetta, että vain oma etu kiinnostaa. Silti olen vihreiden ja kokoomuksen kanssa eniten samaa mieltä asioista ja saan aina kaikista valikoneista niiden ehdokkaita.

Vierailija
4/6 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt vaikka mitä puolueita, mutta eniten olen kyllä kokoomuksen kannattaja.

Ikä, koulutus ja perhe osuivat kohdalle (hassua että olisi erityisen kokoomuslaista että meillä on tyttö ja poika!), sukupuoli ja ammatti eivät. Asuinpaikka oli lähellä muttei ihan, autot ihan pielessä.

Ihan hauska harjoitus.

Vierailija
5/6 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin, jos piraatteja äänestäisi. Tai sitten jotain ihan muuta. Tai ei mitään...

Vierailija
6/6 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka koulutus meni pikkuisen sivuun - sekä minä että mies ollaan diplomi-insinöörejä. Autot on audeja, asutaan lähellä, lapsia on vähän enemmän ja työ sekä ajatukset tuntuvat sopivan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän