Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenvaatteisiin hurahtaneet äidit

Vierailija
19.03.2011 |

Annatteko miehenne valita lapselle pääivän vaatteet kaapista? Jos mies lähtee lapsen kanssa johonkin katsotteko mitä lapsilla on päällä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitsen ne vaatteet illalla valmiiksi, jos mies vie esim. aamulla hoitoon. Jos mies valitsee, niin on mitä on, mutta en puutu siihen;) Ostan paljolti vaatteita niin, että niitä on helppo yhdistellä toisiinsa.

Vierailija
2/6 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä edes pidä sitä mitenkään hölmönä tai kontrollifriikkinä asiana. Ihan normaalia naisen toimintaa. Enemmän mä ihmettelen äitejä jotka eivät välitä. Enkä ollenkaan ihmettele isejä jotka eivät itse osaa laittaa yhteen sopivia vaatteita, miehet on miehiä ja naiset naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli valitsee ihan itse...

Vierailija
4/6 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan 2- vuotiaan välillä heittää päälleen mitä itse tahtoo.

Mies on säntillisempi mitä lapsilla on päällään.

Meilläkin vaatteet sopii toisiinsa aika hyvin, ihan vahingossakin kaapista tulee toisiinsa sopivia vaatteita. ;)

Vierailija
5/6 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä siksi että kaiken pitäisi olla sävy sävyyn vaan siksi ettei päiväkotiin lähdetä juhlamekossa/pyjaman yläosassa. Näinkin on käynyt.

Vierailija
6/6 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaapissa on vaan sellaisia vaatteita jotka sopivat toistensa kanssa yhteen niin oikeiden vaatteiden valitseminen on helppoa ja onneksi omalla miehelläni on silmää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän