Mitä sun miehesi tekee nyt?
Kommentit (44)
On Kaliforniassa työhaastattelussa
niin kyseinen firma maksoi matkat, majoituksen, taksit ja ruuat. Ovat jo useaan otteeseen tätä ennen haastatelleet puhelimitse ja nyt halusivat miehen paikan päälle.
(Ja sinä istut koneella perse leviten. Häpeäisit.)Mä kävin kaupassa, tein ruokaa, hain lapsen tarhasta, pesin pyykit, täytin tiskikoneen, käytin koiran lenkillä. Ja huomenna on mun vuoro hoitaa lapsen iltatoimet. Niin ja se persekään ei oo levinny( 171cm/ 53kg):D
on vessassa runkkaamassa ja mua ärsyttää!
poikamme 5v. joukkueen jalisreenejä.
mun mies makaa meidän sängyssä alakerrassa 39 asteen kuumeessa :(
olohuoneessa sohvalla ja pelaa netissä pokeria + samaan aikaan pelaa pleikkaa pojan kans:)
Tulin itse juuri töistä, mieheni on hakenut lapset pk:sta, ruokkinut ja tavalliseen perjantain tapaansa imuroi koko talon. :)
syö juuri tyttäremme kanssa lättyjä, jotka rakkaudella tein perjantain kunniaksi. :)
Hiekottaa pihaa, yrittää avata jäätynyttä sadevesikaivoa yms. Lapset seurana.
ja ruokkii samalla 3 v, 5 v ja 8 v lapset, ennen kun lähtee yövuoroon töihin. Keittiön pesi ja siivosi ennen sitä :)
mies pelaa pleikkarilla nhl:ää.. Itse makaan samaisella sohvalla selaamassa av:ta.. Leppoisa perjantai-ilta. :)
Asensi just uudet kajarit, istuu säkkituolilla lukemassa lehteä ja Pink Floyd raikuu :P
pudonnut sohvalta, krapulassa, en tiedä, varmaan vieraissa, "töissä", odottaa ruokaa....
jotain ihme laatikko-kaupunki-autokilpailua :D
omalla kämpällään kavereittensa kanssa ja lähtee sitten tupareihin :)
kun olin taas niin ilkee ja lauoin totuuksia sille.
bänditreeneissä.