Olen monikansallisen yhtiön toimihenkilö.
Osastollamme on ihminen (vanhempi nainen) joka käyttää sanoja "ählämi" ja "vinkuintiaani"
Onko minulla oikeus pitää häntä typeryksenä?
Kommentit (19)
pidä minä tahansa, mutta mua ärsyttää nuo inkkarit, joita alkaa olla toimisto täynnä!
sillä hänhän antoi jo sivistymättömyytensä ja arvostelukyvyn heikkouden julki, sinun ei tarvitse sitä arvailla.
Eikö hän tiedä, että rättipäät on kaikkien pahimipia.
Eikö hän tiedä, että rättipäät on kaikkien pahimipia.
samaa mieltä. Mutakuonot pääsevät lähelle -merirosvot, raiskaajat tai muuten vaan luuserit- mutta he eivät sentään edusta "Tapetaanpas kaikki vääräuskoiset" -ideologiaa.
itse on tunkulihava ja jalkavaivainen ikäneito.
.
[/quote]
samaa mieltä. Mutakuonot pääsevät lähelle -merirosvot, raiskaajat tai muuten vaan luuserit- mutta he eivät sentään edusta "Tapetaanpas kaikki vääräuskoiset" -ideologiaa.
[/quote]
tuota kutsutaan typeryydeksi. :D
itse on tunkulihava ja jalkavaivainen ikäneito.
.
.
Sarkasmi, kyky loukata idiootteja, ilman että he huomaavat...
.
Sarkasmi, kyky loukata idiootteja, ilman että he huomaavat...
.
kutsun taas sitä tosiasioiden tunnustamiseksi.
Siihen oppii ihan lehtiä lukemalla -suosittelen samaa sinullekin. Heitä siis Seiska ja vihreän/vasemmistolaisen puolueesi propagandalehdet pois ja tutustu ihan todelliseen elämään.
oletko itse sivistynyt ja puhut afrosuomalisista tai etnisen vähemmistön edustajista?
toi on vielä kevyttä, jopa humoristista tänä päivänä
olis kiva ymmärtää, mikskä nää vinkuintiaanit meitä poroja ja lumipalloja kutsuu
lyön vetoa, että niillä on meitä varten ihan omat termit
oletko itse sivistynyt ja puhut afrosuomalisista tai etnisen vähemmistön edustajista? toi on vielä kevyttä, jopa humoristista tänä päivänä olis kiva ymmärtää, mikskä nää vinkuintiaanit meitä poroja ja lumipalloja kutsuu lyön vetoa, että niillä on meitä varten ihan omat termit
kutsuvat meitä ihan etunimillä.
oletko itse sivistynyt ja puhut afrosuomalisista tai etnisen vähemmistön edustajista? toi on vielä kevyttä, jopa humoristista tänä päivänä olis kiva ymmärtää, mikskä nää vinkuintiaanit meitä poroja ja lumipalloja kutsuu lyön vetoa, että niillä on meitä varten ihan omat termit
Enkä erottele ihmisiä etnisen alkuperän mukaan. Itseasiassa en edes huomaa jos joku on eri värinen. Mutta se johtunee siitä että kohtaan ihmisiä, en heidän ulkonäköään.
että myös musta, keltainen, punainen tai jopa oliivinvihreäkin ihminen voi olla rasisti?
Osastollamme on ihminen (vanhempi nainen) joka käyttää sanoja "ählämi" ja "vinkuintiaani"
Onko minulla oikeus pitää häntä typeryksenä?
mutta pidä mielipiteesi itselläsi.
Osastollamme on ihminen (vanhempi nainen) joka käyttää sanoja "ählämi" ja "vinkuintiaani" Onko minulla oikeus pitää häntä typeryksenä?
mutta pidä mielipiteesi itselläsi.
Noi inssit huomaavat aina kahvipöydässä kun mun silmät alkavat pyöriä sihen malliin :)
kun olet niin sivistynyt? Etkö muuten tiedä miten vaikkapa intialaiset erottelevat ihmisiä? no kastien mukaan tietysti. Se on ollut laissa kiellettyä jo kauan, mutta erottelu on vielä voimissaan. Muitakin "sivistyneitä " tapoja maassa löytyy, mutta ei nyt niistä sen enempää, koska tässähän oli kyse sinusta ja sinun sivistyksestä jos nyt edes tiedät mitä sana tarkoittaa.
Koska sinulla on omakin elämä. Toivottavasti.