Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huutonetissä huutoja tuotteistani, itsellä ahdistus??

Vierailija
18.03.2011 |

Apua onko muilla ollu tällaista? :D

laitoin eka kertaa viikolla lasten vaatepaketteja myyntiin, ihan tavallaisia h&m, lindex ym käyetttyjä mutta siistejä vaatteita. Pistin hinnan sellaiseksi että yksikin huuto riittää "kattamaan" sen mitä haluan poaketista. Itsestä tuntui kun enteriä painoin, että laitoin varmasti liian isolla hinnalla menemään, mutta nyt muutamassa päivässä on tullut jo useita huutoja ja hinnat on nousseet 10e/pkt.

Nyt on sit itellä olo, et onko nää nyt muka noin huutamisen arvosia, entä jos ostaja pettyy kun saa paketin? Vaikka kuvat ja viat olen rehellisesti luetellu ja on kaikki tuotteet laskettavissa et kantsiiko mitä maksaa moisesta vaatemäärästä. Sit saan nega-palautteen heti alkuun kun ostaja tuleekin katumapäälle kun on huumassa huutanut tavarat? Apua, oon jo yrittäny ettiä "kaupanpäällisiä2 paketteihin et laitan sit ilman eri ilmotusta jotain extraa mukaan.

Oonko ihan pöljä kun mietin näin? Pitäskö vaan nauttia et saan rahaa enempi mitä kuvittelin? :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti vaatteesi ovat sellaisia jotka miellyttää usean silmää. Helpollahan siinä ostajakin pääsee kun saa valmiin hyvännäkösen paketin, itsekin ostan huutonetistä juuri sen takia et säästyy turhalta yksittäisten metsästämiseltä, kun on valmiita yhteen sopivia settejä tarjolla :)

Vierailija
2/5 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun kohteisiin tulee paljon huutoja.:) Vaikka aina kuvailen vaatteet ja mahdolliset viat tosi tarkkaan niin silti ajattelen että toivottavasti ostaja ei sitten ole pettynyt jne. Ja yhtään nega tai neutraalia palautetta ei ole vielä tullut kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa vaan ja anna mennä kaupaksi. Nuo tunteet voi olla joskus ihan oikeutettuja, mutta kyllä ne sitten ohi menee, kun saat rahat ja positiivisen palautteen ;-)

Nimimerkillä jo 2000 eurolla tänä vuonna myynyt.

Vierailija
4/5 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pakettiin tuli ihan hirveästi huutoja, ilmeisesti pari ostajaa todella halusi sen paketin, ja mä katselin sitä ihmeissäni, että ei se paketti olisi todellakaan sen arvoinen ollut. Vaikka mulla oli kuvat ja tiesin, että itse huutajat olivat päättäneet huutaa, niin silti oli sellainen olo, että toivottavasti ostaja ei sitten pettynytkään saamaansa.

Vierailija
5/5 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut ihan samoja fiiliksiä. Luulen, että ne liityy enemmänkin johonkin omaan kokemukseen siitä, osaako, onko oikeanlainen, onko muiden odotusten mukainen jne. Siis tällaisia itsetuntokysymyksiä. Tosi hassua, mutta mulla aktivoitui ne ton huutiksen suhteen :D