Onko kaunis vartalo?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2009122910850201_vi.shtml
Siis vaikka ilman noita silikoneja, olisi musta kaunis vartalo. Naisellinen.
Kommentit (17)
ihana nähdä kurvikkaita naisia, vaikka heteronainen olenkin :)
Todella upean muodokas. Tissien laitossa ehkä hieman liioiteltu mutta nekin ihan OK.
Aivan liian iso joka paikasta. Ja näyttää siltä, ettei liikunta ole maittanut sitten lapsuusvuosien. Kyllä naisenkin kuuluu olla terveellä tavalla urheilullisen näköinen. Se kertoo hyvistä elintavoista.
Naisen mielipide. Mieheni mielipide melkeinpä näkyi.....
isopäinen hankisääski, jollaisia on kaikki lehdet ja leffat pullollaan.
isopäinen hankisääski, jollaisia on kaikki lehdet ja leffat pullollaan.
Muuten kyllä, mutta noi daisarit! Ou mai gaad. Ei muuten, mutta pitääkö ne tunkea tollasiin 5 numeroa liian pieniin biksuihin? Muuten siis oikein kaunis kurvikas vartalo.
N37
Katselen sopivasti treenattuja, mutta silti naisellisia. En vaihtaisi omaani tuohon.
mutta karseet bikinit. Tikkarivartalot on karmeita: iso pää, paljon tukkaa, ei muotoja, mutta luita ja suonia törröttää joka kulmassa.
mutta alaosa.. hehtaarierse ja reidet. Ei mun makuun.
Ei tuo nainen missään nimessä mikään ylipainoinen tai löski ole, mutta minun makuuni ihan liian tuhti.
Henkilökohtaisesti tykkään terveestä mallivartalosta enemmän, mutta se kaunein kroppa on jotakin näiden kahden väliltä, ehkä enemmän sille pitkä ja solakka -osastolla painottuen.
Ei tuo nainen missään nimessä mikään ylipainoinen tai löski ole, mutta minun makuuni ihan liian tuhti.
Henkilökohtaisesti tykkään terveestä mallivartalosta enemmän, mutta se kaunein kroppa on jotakin näiden kahden väliltä, ehkä enemmän sille pitkä ja solakka -osastolla painottuen.
ja kysäisin muina miehinä mielipidettä mieheltänikin. Hän sanoi että on kaunis kroppa, mutta hänen mielestään tissit olivat hiukan liian isot. Sanoi kuitenkin, että jos moinen nainen olisi tarjolla, ei hän tätä liian isojen tissien vuoksi hylkäisi ;D
Muuten kyllä, mutta noi daisarit! Ou mai gaad. Ei muuten, mutta pitääkö ne tunkea tollasiin 5 numeroa liian pieniin biksuihin? Muuten siis oikein kaunis kurvikas vartalo.
N37