Ärsyttää yksi Huutismyyjä. Ov
Kohde sulkeutui 1,5 KUUKAUTTA sitten (kyllä, luitte aivan oikein!). Myyjä sanoi, että hänen vanhempansa asuvat täällä je he voisivat tuoda kengät meille, kun käyvät heillä kylässä. Sanoin, että ok, mutta voin mä ne postitsekin ottaa, kun kuitenkin kohteessa oli postituskin mainittu ja ne pk:t..
Meni kolme viikkoa ja myyjä ilmoitti, ettei hänen vanhempansa ole tulossa pitkään aikaan, mutta hän voi laittaa ne postitse jos haluan.
Sanoin, että anna vaan se tilinumero, niin makselen tuon pois.
Tilinumeroa en saanut, vaikka laitoin vielä toisenkin kyselyn perään. Mutta sitten myyjä laittoi viestin, että on tulossa 17. päivä vanhemmilleen kylään ja voisi tuoda paketin meille.
Vastasin, että ok. Olen taaperon kanssa koko päivän kotona ja annoin hänelle puhelinnumeron mihin voi laittaa tekstarin, niin tulen alaovelle (meillä on ovet koko ajan lukossa eikä mitään summeria alaovella).
Noh, mitään ei kuulunut eilen. Mutta tänään myyjä sitten laittoi aamupäivällä tekstarin, että pääsinkin vasta tänään tulemaan kylään ja olen nyt täällä alhaalla. Vastasin, että valitettavasti en ole kotona vaan neuvolan odotushuoneessa taaperon kanssa.. Kun luulin, että tulisit eilen, niin kuin oli puhe.. Enkä ole illalla kotona vaan käydään kotonassa syömässä ja nukkumassa ja lähdetään sen jälkeen mummilaan leikkimään serkkujen kanssa. Ja annatko sen tilinumerosi, niin maksan sun tilille ja laitat sitten paketin postiin..
Edelleenkään hän ei voinut antaa sitä tilinumeroaan..
On kyllä ärsyttävää tollanen. Anna neutraali huonosta yhteydenpidosta ja hei 1,5kk menny. Kyllä jotkut kehtaa..