Epätodellista?
Heipsun keipsun kuumeilijat!!
Ajattelin tässä liittyä joukkoonne, vaikka varsinaista kuumetta en podekkaan. Minulla on entuudestaan 2 lasta ja olemme mieheni kanssa puhuneet monesti vielä yhdestä vauvasta. Emme ole käyttäneet ehkäisyä vaan olemme ajatelleet, että vauva tulee jos niin on tarkoitettu, yrittämällä yritetty ei olla :)
Nyt menossa kp 17 ja olen muutamien päivien aikana huomannut erilaisia oireita, jotka olen yhdistänyt raskauteen. Kuitenkin aiemmista raskauksistani on jo sen verran aikaa, että jotkut asiat ovat päässeet unohtumaan ja siksi pyytäisinkin apuja :D
Oireita ovat olleet mm. väsymys, vihlonta alavatsassa sekä pieni painontunne. Pari päivää sitten vessassa käydessäni tuli limaisen vuodon (YÄK) mukana pari tippaa kirkasta verta. Kipuja ei ole ollut. Lisäksi tänä aamuna huomasin myös rintojeni olevan herkät, eivät ole kipeät vaan jotenkin hipaisukin tuntuu aralta. Kaiken tämän päälle myös vessassa pitää ravata aika tiheään.
Näiden oireiden perusteella ainakin itse olen raskautta epäillyt, mutta muutamien keskenmenojen jälkeen on tietysti vaikeaa tätä uskoa todeksi...eikä se toki totta välttämättä olekkaan.
...vaikeaa...
Onhan se mahdollista että olet raskaana, mutta osa oireista voi tietenkin johtua myös kierron vaiheesta. Kannattaa ehkä odottaa ja katsoa kuinka käy, tuleeko menkat vai ei ja tarvittaessa tehdä raskaustesti. Itselläni menkat nyt 3 päivää myöhässä, testin tein eilen ja se oli nega... Normaalisti menkat alkaa lähes kellontarkasti aina samana päivänä. Vauvaa ei olla yritetty ja ehkäisyä käytetty, mutta ainahan se on silti mahdollista. Nyt vaan odotellaan. Itselläni huonovointisuutta, ajoittaista rintojen arkuutta ja vatsaa painaessa (tai lasten ollessa sylissä) tuntuu kurjalta/aristaa. Saa nähdä kuinka käy... Mutta peukkuja tosiaan pidellää, vauva olis silti tervetullut! :)