Ensimmäisten viikkojen oireet "Gallup"
Kommentit (4)
sen, että heti raskaaksi tulon jälkeen olin alati kylmissäni ja rintoja koski. Myös rakko tuntui useammin täydeltä. Vastaanvanlaisia oireita odotellessa ja toivoessa...
Minulla alkoi nuo rintojen arkuudet ja pissahadat sun muut oireilut vasta tyyliin pari viikkoa plussattuani eli joskus rv 6-7
Mutta ainut oire jota nyt jalkeen pain muistan oli etta sattui aivan torkeasti alavatsaa kuin kk kivut mutta 10 kertaa pahemmat ja olin ihan varma etta kk alkaa hetkena mina hyvansa. mutta niin ei sitten kaynyt.. nyt mennaan jo puolivalissa.
Luulisi, että näin konkarina tietäis jo, mutta..
Mun normaali ruumiinlämpö on 36,2-36,4. Ovulaatio nistaa sen ykeensä 36,6-36,8 asteen paikkeille. Nyt se kuitenkin loikkas neljä-viisi päivää oviksen jälkeen 37,1-37,3 asteeseen. Toivoa en uskalla mutta toivon siltikin että tuo 'loikkaus' pienen väsymyksen ja flunssan kera toisi viikon ens viikon alkuun positiivisen testin.
Oviksen lämpöjä en ole aiempia raskauksia yrittäessä edes mittaillut, mutta aina aiemmissa raskauksissa alkuraskauden ruumiinlämpö on ollut siellä 37,2 paikkeilla.
Kaikki muut 'oireet' pistän mielikuvituksen piikkiin, siis nämä alavatsan nippailut (niitä on mulla aina ennen menkkoja) ja rintojen arkuuden.
Mä niin toivon että menkat ei alkais :D
raskaana? Mulla on samanlaisia tuntemuksia :D
Näitä oireita olisi kiva kyllä kuulla, tai sitten rupee vaan turhan tarkkaan kyttämään...