Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä loppuu rahat kahden viikon päästä - mitä teen?

Vierailija
18.03.2011 |

Olen tällä hetkellä opiskelija ja juuri valmistumassa. Lyhennysvapaa asuntolainasta on mitoitettu loppumaan samaan aikaan eli kahden viikon päästä. En ole lukuisista hakemuksista huolimatta onnistunut löytämään työpaikkaa - mitä teen? Meillä on muutenkin kaikki menot mitoitettu minimiin mun opintojen vuoksi, joten juoksevista kuluista ei pysty enää karsimaan. Toimeentulotukea ei saada, koska tuota lainanlyhennystä ei katsota menoksia.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tuo sanomaan niille jotka palkkauksesta päättävät. PERKELE!!!!!

Olen vaikka kuinka vakuuttanut tekeväni hommia, ja tekisinkin, mutta katsos kun niitä töitä ei vaan a) riitä kaikille b) kaikki palkkaajat eivät ajattele niin kuin sinut palkanneet

aika isot tulot jos ette saa asumistukea tai toimeentulotukea, eli pärjätä pitäisi. Mutta oma moka jos menot on liian isot.

Ja sille näsäviisaalle joka tivasi etteikö ap saa siivoustöitä. Ei niitäkään kuule kaikille riitä. Itse hakenut vaikka mitä, en todellakaan nirsoile mitään mutta kun opiskelen yliopistossa ei minua oteta hanttihommiin koska luullaan että olen heti kuitenkin hakemassa parempiin töihin...Vaan kun niitä parempia töitä ei saa ilman kokemusta...

Siis voin sanoa että itse olen korkeasti koulutettu ja olen työskennellyt siivoojana kun taloudessa oli äärimmäisen tiukkaa ja en saanut muita töitä. Saa niitä töitä kun vaan vakuuttaa että on oikeasti valmis tekemään töitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla