Tuosakeskustelussa käy hyvin ilmi Soinin asiantuntemattomuus, huh huh"
Kommentit (11)
Taidat olla itse varsinainen asiantunija
Eli jos perustelisit mielipiteesi.
Heittelee jotain lakristia ja banaaneita, meloneita ja omenoita, zorbaksen tanssimista jne. Ei mitään asiasisältöä! Miten kukaan voi oikeasti äänestä tuollaista leikinlaskijaa vastuulliseen hommaan?
vaikka ei EU:hun kuulukaan. Ihan totta mutta unohtuu vain yksi pieni asia, öljy.
vaikka ei EU:hun kuulukaan. Ihan totta mutta unohtuu vain yksi pieni asia, öljy.
Miksi suomen pitää anta takuita saksalaisille ja ranskakaisille pankeille? Siis 16 mrd, joita ei koskaan saada takaisin. Summa kaksi kertaa suurempi kuin 90-luvun pankkituki, jota maksettiin todella kipeillä leikkauksilla vuosikausia.
Soini ainoa joka ei ole sijoittajien taskussa, vaan Suomen kansa asialla
Onko Ruotsillakin öljyä?
Ruotsilla menee hyvin, koska siellä ei kuluteta vuosittain miljardeja keinotekoisen kaksikielisyyden ylläpitämiseen.
ei kuulu EMUun, mutta sepä onkin eri asia.
Miksi suomen pitää anta takuita saksalaisille ja ranskakaisille pankeille? Siis 16 mrd, joita ei koskaan saada takaisin. Summa kaksi kertaa suurempi kuin 90-luvun pankkituki, jota maksettiin todella kipeillä leikkauksilla vuosikausia.
Kukaan asiantuntija ei usko että kreikalta saataisiin mitään takaisin.
sijoittaisitko itse omia rahoja noin riskipitoiseen kohteeseen, josta luvataan lähes pankkitilin veroista minimaalista korkoa? sijoittaisitko tuonne Kreikkaan omia rahojasi?
ei kuulu EMUun, mutta sepä onkin eri asia.
Oliko tämä mielipide puolesta vai vastaan?