Suomi24:lla on vielä ilkeämpiä ja tyhmempiä ihmisiä kuin täällä
missä tahansa keskusteluryhmässä.
Kuka on samaa mieltä?
Kommentit (6)
JOskus aattelin, että siellä voisi keskustella omasta ammatista, kun siellä on mun ammatille oma osio. Mutta ei siellä ole asiallisuuden häivääkään koko osiossa. Ihan muut ihmiset kuin tuon ammatin edustajat haukkuu siellä koko alaa, jankkaa jostain luuloista. Ei siellä voi mitään oikeeta keskustella. Itse asiassa en enää käy edes vilkaisemassa, kun tulee niin paha mieli vaan siitä, kun asioista tietämättömät vaan haukkuvat.
eikä muita toimivia foorumeita ole olemassa. mutta sinne ei voi kirjoittaa eikä kysyä yhtään mitään, kun aina jokaiseen aiheeseen joku jaksaa kirjoittaa haukkumisia tai muuta aiheeseen kuulumatonta. Siellä on varmaan linjoilla ihmisiä, jotka täyspäiväisesti ilkeilevät mahdollisimman monella alueella. Minusta on uskomatonta kuinka typerää porukkaa voikin olla olemassa!
En jaksa käydä siellä ollenkaan, aivan järkyttävän tyhmää ja ilkeää porukkaa.
kerran olen sinne kirjoitellut ja osa vastauksista oli kyllä melkoisen tylyjä. Osa kyllä ihan asiallisiakin, joten en ihan kamalaksi itseäni tuntenut sen viestiketjun luettuani :)
Minua ei ilkeät vastaukset liikauta suuntaan eikä toiseen, mutta se kummastuttaa että asioista ei voida keskustella asiallisesti.
Jos minä kerron miten juhliin kutsutut vieraat käyttäytyivät niin siitä saa kuulkaa melkoisen mielenkiintoisia tulkintoja myös itsestään ;)
Suomi24:lla on vielä ilkeämpiä ja tyhmempiä ihmisiä kuin täällä
Ei ne saa olla meitä parempia,
miehiä, mut pahimmat tapaukset niistäkin on Iltalehden keskustelupalstalla. AV on fiksu palsta S24 ja IL:n äijäkeskusteluihin verrattuna.