Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi LIIAN laihan serkkuni perässä juoksee miehiä

Vierailija
17.03.2011 |

Jos kerran toisessakin ketjussa miesten sanotaan usein pitävän muodoista? Niin, ja en ole läski katkera av -mamma, vaan serkullani on ihan oikeasti todettu syömishäiriö, ja selkesti luut kuultaa läpi. Silti aina joku uusi mies yrittää iskeä, ja tämä ahdistaa serkkua, koska hän ei pysty edes ajattelemaan miehiä kun kamppailee ongelmansa kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jotakin muuta sellaista, mikä kiehtoo miehiä esim. luonne.

Vierailija
2/9 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä? Nuoria ja hyvännäköisiäkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole syömishäiriötä ollut mutta mitat olleet parikymppisenä 170/52 ja kyllä mulla oli vientiä silloin, todella paljon. Ihmettelen tätä kun täällä aina sanotaan että miehet ei tykkää laihoista mutta tosielämässä näyttää kyllä ihan toiselta.

Vierailija
4/9 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla ja miehillä on ehkä määritelmät laihuudelle. Joku joka on naisten mielestä omaan kroppaan verrattuna kauhean laiha, voi miehestä olla juuri sopivan hoikka.

Vierailija
5/9 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikymppiset tosiaan juoksee niiden laihojen tyttöjen perässä, mutta mä en meinaa saada oman ikäistäni seuraa baarista, aina vaan joku kakara tulee ehdottelemaan. :( Oon laiha 30+ v, enkä todellakaan kaipaa mitään keskenkasvusia poikia seuraksi. Mun paras kaveri on ylipainoinen ja hällä vientiä riittäisi, en tajua.

Vierailija
6/9 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten oma muna vaikuttaisi niin olemattomalta:)

Vierailija
7/9 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin huomattavan alipainoinen nuorempana 162cm ja 43kg ja AINA tultiin kehumaan ulkonäköä. Sitten lihottuani normaaliksi(56kg) ei vientiä ole enää samaan malliin ollut.

Vierailija
8/9 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
9/9 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh?

Siis ihminen perii tietynmallisen vartalon ja esim,mulla on RINNAT YLI b kupin reilusti!!Olen silti hoikka ja lihaksikas ja on miehiä ja paljon.

Mutta haluan silti olla vain yhden kanssa samaan aikaan!