Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nivea pure & natural alumiiniton dödö

Vierailija
17.03.2011 |

Onko kukaan kokeillut? Toimiiko se?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaverit kehuu kovasti kookosöljyä dödön tilalla. Kuulemma toimii hyvin kunhan käyttää sitä pari viikkoa alkuun.

Vierailija
2/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kokeillut kookosöljyä, mutta ei toimi mulla, laitan sitä aina sheivaamisen jälkeen niin ei kainalot ärry eikä hiki ehdi pukata päälle yön aikana. Nyt on käytössä mineraalikivi + seba medin alumiiniton dödö ja pito on suht ok. Tossa mineraalikivessä on kyllä siinäkin alumiinia, haluaisin vaihtaa kokonaan alumiinittomaan, mutta en oo löytänyt toimivia.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kukaan oo ehtinyt kokeilla? AP

Vierailija
4/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat kainalohikoilusta eroon, käytä Absolut Torr´ia, tukkii kainalot täysin.

Vierailija
5/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan haluan alumiineista eroon, ei mua hikoilu haittaa vaan se haju. :) Ja itseasiassa musta tuntuu että hikoilen vähemmän kun olen ollut käyttämättä alumiinidödöjä muutaman kuukauden.

AP

Vierailija
6/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan haluan alumiineista eroon, ei mua hikoilu haittaa vaan se haju. :) Ja itseasiassa musta tuntuu että hikoilen vähemmän kun olen ollut käyttämättä alumiinidödöjä muutaman kuukauden.

AP

sehän on juuri se hiki, joka haisee, ei kuivat kainalot haise eli valitse aine, joka estää sen hien syntymisen.

Vierailija
7/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

sehän on juuri se hiki, joka haisee, ei kuivat kainalot haise eli valitse aine, joka estää sen hien syntymisen.

Kun hiki pääsee kosketukseen ihon bakteerien kanssa, syntyy hien paha haju.

Vierailija
8/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tukkia hikirauhasiani, kiitos vain. Mun mielestä se on epäilyttävää ja luonnotonta.

Hikoilu on ihmiselle ihan luonnollinen asia, mutta nykymaailmassa sitä hajua ei haluta, en itsekään voi sietää hien hajua.

Itse hiki ei haise, vaan sen hajun aiheuttaa iholla oleva lika ja bakteerit. Jos niitä bakteereja ei pääse syntymään, niin ei se hikikään miltään haise. Vai haiseeko sulla, kun hikoilet esim. kasvoista?

Kookosöljy on antiseptista ja toimii sen takia periaatteessa hienhajuun. Mulla vaan ei tunnu toimivan kovinkaan hyvin ja lisäksi mua inhottaa rasvaiset läikät kainaloissa.

AP

Vierailija
9/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin toimii mutta en hikoile kovinkaan voimakkaasti eikä hikeni haise muulloin kuin kuumeessa, jännä juttu sinänsä.

Vierailija
10/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

, mutten ehkä uskaltais 12 h työpäiväksi laittaa...

Itse käytän sekalaisesti Erisan alumiinitonta, Garnier parabeenitonta, mineraalikiveä ja nyt tota Niveaa. Kookosöljy tuksuu niin äklömakeelle, etten halua sitä iholleni laittaa. Syön kyllä sitä :)

Vierailija
11/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista 10 ja 11! Mä käyn välillä kesken päivänkin pesemässä kainalot jos tuntuu että alkaa hikeä pukata, mutta useimmiten mineraalikivi + seba med toimii hienosti koko päivän. Urheillessa sitten meinaa kyllä sitten haista, mutta onneksi sen jälkeen pääsee heti pesulle.

Täytyy varmaan kokeilla ihan mielenkiinnosta tota niveaa ja erisaniakin. Hienoa, että kaupasta saa alumiinittomia, ennen ne oli todella kiven alla.

AP

Vierailija
12/12 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraalikivessä on alumiinisuoloja vaikka ne olisivat luonnollisessa muodossa..siksi "estää hikoilun". Itse käytän Erisania, Herbinaa ja ajattelin testata Nivean alumiinitonta tai Adidaksen lumiinitonta. Urtekram on vielä testaamatta. Born to Bio ja Lavera ovat kalliita eivätkä oikeastaan pidä. Lavera parempi kuin Born to Bio.