Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta nainen jolla ei ole lapsia 34vuotiaana

Vierailija
17.03.2011 |

on outo.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoisen kun olin 34v11kk

Vierailija
2/21 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuttaisit tilanteet, jotta näin vanha nainen saisi lapsia? (ja varmasti muistat, että lapsettomuuden syitä on monia)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsinyt vuosia kipeästä lapsettomuudesta ja tällaiset kommentit ne vasta mukavaa luettavaa onkin. Kaikki kun eivät tule kerrasta (ja usein vielä vahingossa) raskaaksi heti 20-vuotiaana...

Vierailija
4/21 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja synnytät sulta leikataan väliliha/tulee sektio.

Vanhat ensisynnyttäjät ei oo enää kimmoisia!

T:ap jolla ei ole leikattu ja saanut lapset alle 30v.

Vierailija
5/21 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä olen vastentahtoisesti sinkku, vapaaehtoisesti lapseton ja jopa 35-vuotias.

Vierailija
6/21 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans mun mielestä. mä oon 30 ja mulla on kolme lasta. mun tuttu on 34 ja sillä on kaks koiraa ja kaikki on vaan niin koiraa sillä.se ei voi mihkää lähtee ku sillä on koirat ja se ei voi tehä mitää yhtäkkiä ku sillä on koirat ja sitte viä tässä japanin tilanteessa eka sen suusta tuli et voi niitä koiria mitä tonne on jääny. V***U entä ne ihmiset sitte... mun elämä on paljon helpompaa lasten kanssa ku sen elämä on koirien kanssa. ja siitä kyl huomaa sen sit et se ei osaa olla lapsien kans...

Vierailija
7/21 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain lapseni 36 ja 38 vuotiaana ja oli just passeli ikä minulle äitiytyä.

Vierailija
8/21 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on outo.

34 vuotiaana?

Vierailija
9/21 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans mun mielestä. mä oon 30 ja mulla on kolme lasta. mun tuttu on 34 ja sillä on kaks koiraa ja kaikki on vaan niin koiraa sillä.se ei voi mihkää lähtee ku sillä on koirat ja se ei voi tehä mitää yhtäkkiä ku sillä on koirat ja sitte viä tässä japanin tilanteessa eka sen suusta tuli et voi niitä koiria mitä tonne on jääny. V***U entä ne ihmiset sitte... mun elämä on paljon helpompaa lasten kanssa ku sen elämä on koirien kanssa. ja siitä kyl huomaa sen sit et se ei osaa olla lapsien kans...

Vierailija
10/21 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasti koulutettujen naisten keskuudessa 34 v jälkeen lapsen saaminen ei ole mitenkään outoa.

Vierailija
11/21 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasti koulutettujen naisten keskuudessa 34 v jälkeen lapsen saaminen ei ole mitenkään outoa.

korkeasti koulutettu ja lapsen 34-vuotiaana saanut äiti.

ps. palkkani on tosi mehevä!

Vierailija
12/21 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä aikana tein uraa. Kauan toivotun lapsen sain 37-vuotiaana ja nyt on säästössä sen verran rahaa, että voin surutta olla kotona lapsen kanssa. Ja tästä kotielämästä kyllä nauttii 15 työvuoden jälkeen. Eikä elintasostakaan ole joutunut tinkimään. Ja sektiolla vauva syntyi. Haava parani nopeasti, kotiuduin 3 päivää synnytyksen jälkeen. Tietenkään iho ei ole palautunut ihan ennalleen vatsan alueelta, mutta mitä väliä? Lapsi on tärkein, ei vatsanahka.

Vierailija
13/21 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä aikana tein uraa. Kauan toivotun lapsen sain 37-vuotiaana ja nyt on säästössä sen verran rahaa, että voin surutta olla kotona lapsen kanssa. Ja tästä kotielämästä kyllä nauttii 15 työvuoden jälkeen. Eikä elintasostakaan ole joutunut tinkimään. Ja sektiolla vauva syntyi. Haava parani nopeasti, kotiuduin 3 päivää synnytyksen jälkeen. Tietenkään iho ei ole palautunut ihan ennalleen vatsan alueelta, mutta mitä väliä? Lapsi on tärkein, ei vatsanahka.

terkut täältä Keski-Euroopasta =)ihanaa olla vaan ja nauttia,ei tarvi laskee senttejä ja jahkailla toisten asioita täällä niinkuin nää nuoret hupaisat pikkutytöt=)

Vierailija
14/21 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeasti koulutettu ja lapsen 34-vuotiaana saanut äiti.

ps. palkkani on tosi mehevä!

palkkani on aika mehevä, vaikka olen saanut lapseni alle 25v. ja olen käynyt vain ammattikoulun.

Vierailija
15/21 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja synnytät sulta leikataan väliliha/tulee sektio.

Vanhat ensisynnyttäjät ei oo enää kimmoisia!

T:ap jolla ei ole leikattu ja saanut lapset alle 30v.

sorui vaan =)mä näytän takuulla nuoremmalta kuin sä!...nim.monta naamaa nähny

Vierailija
16/21 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole ollenkaan outo. En vaan halunnut aiemmin ja naimisiinkin menin vasta 29v.

Vierailija
17/21 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/21 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sinulta on pois, jos joku vaikkapa haluaa elää lapsettomana.

Vierailija
19/21 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapseton.

Vierailija
20/21 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi