Kadonnut Sini Länkinen
Kommentit (41)
Onko kellään paikkakuntalaisella uudempaa tietoa asiasta?
en siltikään ole kuullut löytyneen.
Iltalehti tästä on näkyvästi uutisoinu?
Ei nettilehesä ainakaan!
voisin tehdä mitä vain sun vuokses, jos vain tulisit takas
voisin tehdä mitä vain sun vuokses, jos vain tulisit takas
on ystävän kirjotus. en saanu sitä kokonaan tohon kopsattua
taas joku 3v istuva sankari ollut hommissa. Hienoa Suomen oikeulaitos.
Molemmat olen tuntenu jo vuosia, ja ärsyttää kaikki paskapuhe mitä täällä netissä liikkuu. Elikkä Siniä ei ole löytyny, ja poikaystävä on tällä hetkellä vangittu EPÄILTYNÄ taposta. Poliisilla on maanantaihin asti aikaa löytää todisteita tai vapauttavat pojan.
En itse voi uskoa että kyseinen henkilö olis Siniä tappanut, mutta eihän sitä ikinä tiedä. Niin kauan kuin mitään vedenpitäviä todisteita ei ole niin minä en kyllä usko.. Toivottavasti saadaan vaan selkoa asioihin äkkiä, täälläpäin on omaiset ja ystävät tosi huolissaan :(
elikäs siniä ei oo vielä löydetty!:( nyt vain toivomaan että sini löytyis jostain muualta kun kuolleena.
Voi kun löytyisi ja pian, ja tosiaan EPÄILTYNÄ taposta poikaystäävä, kun tuolla jauhetaan vaikka ja mitä eikä ajatella omaisten tuskaa kun ei ole tietoa mitä on sattunut ja missä tyttö on, keskustelupalstoilla voitaisiinkin kunnioittaa omaisia ja jättää asiattomat viestit pois ja kuka tuolla puhuu, et sini olisi löytynyt, mitä tänne kirjoittelee kun ei mistään mitään tiedä! omaisille voimia!
Sen verran tietoa on, että on kuollut, mutta ruumista ei ole löydetty.
Sen verran tietoa on, että on kuollut, mutta ruumista ei ole löydetty.
miten voi tietää että on kuollut jos ruumista ei ole löydetty??
että sen verran tietoa, että kuollut mutta ei ruumista löytynyt! voi herran jee! mitä te tuollaisia kirjoittelette? ja muka tunnustanu kai se poikaystävä olis vangittuna ja ruumiski löytyny varmaan jos tunnustanu? vapautettu on poikaystävä ja ei ole löytynyt ja ei varmaa että on tapettu! kun epäiltiin henkirikosta1
ei ole löytynyt ;( poika kaveri yhä vangittuna taposta :(