Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Työhakemus netin kautta työnantajan sähköpostiin, tarvitseeko laittaa liitetiedostona vai
17.03.2011 |
voinko kirjoittaa hakemukseni ja tietoni siihen itse sähköpostiin?
Kommentit (2)
Jos laitat hakemuksen ja CV:n niin aika sekavaa olisi, jos ne olisi suoraan siinä postissa.
Tulosta hakemuksesi ja allekirjoita ja laita allekirjoitettu hakemus PDF:nä viestin liitteeksi. Samoin cv.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Se on parempi kun sitten lukija saa sen vaikka tulostettua siistimmin.
Ja muutenkin kannattaa se aina tehdä wordillä tms. kun saat siihen paremmat muotoilut ja asettelut tekstille kun sähköpostiin suoraan kirjoittamalla. Näyttää paremmalta :)