Alkaako tästä naapurisota?
Meillä on koira, samoin on parissa muutamassa lähitalossa, asutaan omakotitaloalueella. Nyt yksi naapuri oli sanonut mun tytölle että koiraa ei saa paskattaa mihin tahansta tai sitten sen jätökset on kerättävä jos on jonkun portilla. No niinhän se on. Tyttö oli sanonut että me kerätään ne paskat aina ja näyttänyt vielä fleksissä roikkuvia pusseja.
Ei siinä mitään, mutta oli kuulema ollut tosi töykeä ja mikä ehkä eniten vituttaa niin mä tiedän sen kuka antaa koiransa paskoa ja kusta toisten tonteille, se on toi yks toinen lähinaapuri.
Mun ilmeisesti pitää käydä sille sanomassa että siivoa koiran jälkes että me syyttämät ei saada vihoja niskaamme, ja tolle toiselle valittaja naapurille kyllä sanon myös kun vastaan tulee kuka täällä tekee ja mitä ja käsken vaikka tulemaan meidän postilaatikon edustaa katsomaan miten se on kusesta keltainen kun toi yks mulkku ei välitä siitä mihin sen saatanan ruma karvaton koira kusee ja paskantaa.
Kommentit (2)
Ihan asiallisesti voit toki käydä kertomassa että teitäkin harmittaa kun eräät ihmiset eivät niitä jätöksiä poimi eivätkä huolehdi siitä mihin koira saa tehdä tarpeensa. Eihän se kiva ole että syyttömiä syytellään, mutta valitettava tosiasia on se, että näiden paskoja poimimattomien k*sipäiden takia koko koiranomistajien joukko leimautuu. Siitä syystä kannattaakin pitää jokaisen koiranomistajan huoli niistä omien koirien jätöksistä!
ja se sota alkaa sinusta, mutta ei pääty sinuun.