Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas sama kysymys! Mitä suolaista tarjottavaa synttäreille? Lapset 8-15v.

Vierailija
17.03.2011 |

Nyt ovat ideat tarpeen!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole leipurityyppiä ;-)

ap

Vierailija
2/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo tehdä, kun kaiken saa kaupasta valmiina ja lapset tykkäävät itse niitä täyttää oman maun mukaan.

Pakastealtaasta saa myös valmiita pikkupizzoja. Ne voi tehdä itsekin, mutta jos et halua leipoa...

Nakkeja, lihapullia, kirsikkatomaatteja, kurkunpaloja, melonia yms. astioihin tai valmiiksi cocktailtikkuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä juhla kyseessä, tuskin tavan 8v synttärit??

eli riippuen juhlanluonteesta niin tarjoilut sen mukaan

Vierailija
4/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niihin mitä vaan pientä syötävää joka vain tikussa pysyy: pikkutomaattia, kurkkua, viinirypälettä, lihapullaa, erilaisia juustoja, kinkkua. Tikuista voi vielä koota kivan siilin esim melonin kuoreen, jos jaksaa.

Lisäksi itsetehtyjä pikkusämpylöitä, jotka saa itse voidella ja täyttää, jos et jaksa tehdä valmiiksi tai jos on nirsoja syöjiä.

Vierailija
5/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tekisin pikkupitsoja! ihan ykkösherkku meillä. käteviä kun voi millä tahansa täytteellä ja jokainen löytää mieleisensä.

Yksi kiva on myös tuulihatut.aika kova tekeminen mutta myös saat täytteeksi mitä vaan.

hotdog/hamppari linjalle en lähtisi koska ne sotkee paljon!

Vierailija
6/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

komppaan nro 3:sta

* minipizzoja, yllätyin positiivisesti kylässä oli tarjolla minipizzoja jotka oli lidlistä ostettuja, merkkiä en tiedä :/

* cocktailtikkuihin nää perus juusto-viinirypäle-nakki-lihapulla-minitomaatti jutut

* tietysti sipsiä ja dippejä

Vierailija
7/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tekisin pikkupitsoja!

Mitä täytteeksi perinteisen kinkku-ananaksen lisäksi?

Osa lapsista kasvissyöjiä?

Vierailija
8/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Subwaysta 2 sellaista tarjotinta joissa oli erilaisia patonkeja. Meidän vieraat tykkäsivät.

Vierailija
9/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

komppaan nro 3:sta

* minipizzoja, yllätyin positiivisesti kylässä oli tarjolla minipizzoja jotka oli lidlistä ostettuja,

Vierailija
10/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulatin ja voitaikinaa ( voi olikohan se lehtitaikinaa hmm? )

ja voitelin toiset taikinat pestolla ja toiset hillolla - ja leikkasin ne noin 3cm suikaleiksi, käärin rullalle, laitoin ne sellasiin pienehköihin, paperisiin muffinssivuokiin ja sitten uuniin.

Olen todella kädetön ruuanlaitossa yms leipomisissa, mutta yllättäin nämä osottautuivat sellasisiksi, joista pitivät sekä aikuiset, että lapset.

Sisällöksi voi tietenkin laittaa mitä vaan muutakin, kunhan se ei ole liian "paksua", koska muuten se taikina ei pysy rullalla ja leviää käsiin.

Lapset ovat tykänneet myös "pikkuleivistä", eli olen leikannut ison paahtoleivän neljään osaan, voidellut kevyesti voilla, laittanut päälle juustoa tai kinkkua + kurkun palan tms. Ihan perus juttu, mutta meillä on toiminut - että lapset söisivät edes jotain ruuantapaista alle ennen kuin mättävät kakkua ja karkkia.

Itse en ole ikinä lukenut mitään ruokablogeja, mutta niistä varmaan löytyis vaikka mitä ihania superäitien tekemiä superruokia... :)

Kivoja juhlia teile!

Vierailija
11/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minunkin ehdotukseni, sillä niitä tekee tuonikäiset ( esim. se päivänsankari ) itsekin mielellään.

Vierailija
12/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin tosi hyvä ohje: "voitelin toiset taikinat pestolla ja toiset hillolla - ja leikkasin ne noin 3cm suikaleiksi, käärin rullalle, laitoin ne sellasiin pienehköihin, paperisiin muffinssivuokiin ja sitten uuniin."

Loistava, suoraan sanoen! Helppo ja nopea ja voi tosiaankin laittaa täyttteeksi melkein mitä vain. Vielä kun tietäisi mikä taikina??

Teimme lasten kanssa jotain piiraita & joulutorttuja niin osa valmistaikinoista maistui suorastaan kamalalle vaikka luulisi, että valmistaikinat ovat suhteellisen neutraalin makuisia.

Ap kiittää! ;-)))

Sulatin ja voitaikinaa ( voi olikohan se lehtitaikinaa hmm? )

ja voitelin toiset taikinat pestolla ja toiset hillolla - ja leikkasin ne noin 3cm suikaleiksi, käärin rullalle, laitoin ne sellasiin pienehköihin, paperisiin muffinssivuokiin ja sitten uuniin.

Olen todella kädetön ruuanlaitossa yms leipomisissa, mutta yllättäin nämä osottautuivat sellasisiksi, joista pitivät sekä aikuiset, että lapset.

Sisällöksi voi tietenkin laittaa mitä vaan muutakin, kunhan se ei ole liian "paksua", koska muuten se taikina ei pysy rullalla ja leviää käsiin.

Lapset ovat tykänneet myös "pikkuleivistä", eli olen leikannut ison paahtoleivän neljään osaan, voidellut kevyesti voilla, laittanut päälle juustoa tai kinkkua + kurkun palan tms. Ihan perus juttu, mutta meillä on toiminut - että lapset söisivät edes jotain ruuantapaista alle ennen kuin mättävät kakkua ja karkkia.

Itse en ole ikinä lukenut mitään ruokablogeja, mutta niistä varmaan löytyis vaikka mitä ihania superäitien tekemiä superruokia... :)

Kivoja juhlia teile!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi