Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusiiko raskauspahoinvointi?

Vierailija
17.03.2011 |

Onko kokemuksia että useamman helvetillisen alkuraskauden (jopa tuulimunassa) jälkeen olis tullut helpompi raskaus tuon oksentelun suhteen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka ikinen alkuraskaus oli kamalaa oksentamista 3 kk. Oman kokemukseni perusteella siis uusiutuu, mutta 3 raskautta ei vielä ole tilastollisesti kovin pätevä otos... neljättä lasta en uskalla edes harkita tuon oksentamisen takia.

Vierailija
2/5 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä meidän perheen lapsiluku. Ekalla kerralla oltiin sairaalassa tiputuksessa useaan kertaan, tuulimunastakin oksentelin pari kertaa päivässä ja kolmas alkuraskaus meni sängynpohjalla maatessa. Kolmatta lasta vielä haavailen, mutta tämä oksennustauti muistutti taas sen alun "ihanuuden" ja päätös tuli aika selväksi. Synnyttää voisin montakin kertaa, mutta oksentamista en jaksa. Ei enää lapsia meille :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ekassa ei edes yököttänyt :)

Vierailija
4/5 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta joita odottaessa oli molemmissa pahoinvointia ekat 3kk 24/7. Varmaan 3. raskaus sujuisi samoin, miksi se muka olisi erilainen tai myöhemmät raskaudet?

Vierailija
5/5 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, mulla myös raskaudet pelkkää oksentamista, mutta alusta ihan loppuun saakka. Ei sun kuitenkaan vielä mitään lopullisia päätöksiä kannata tehdä, tuon unohtaa kuitenkin sitten, kun se lapsi on siinä.

Mä olen kyllä myös päättänyt, että meidän lapsiluku jää kahteen.