Huvittavia nämä narsistiheitot
joita näköjään käytetään ketjussa jos toisessakin.
Lienee joku uusi muotidiagnoosi, jonka jopa av-mamma pystyy antamaan?
Kommentit (12)
Enemmän - siis huomattavasti useammin - olen lukenut näitä ketjuja, joissa arvioidaan "narsistiarviointien" yleisyyttä ja asiantuntemattomuutta!
olevan muodissa... mun äiti on samanlainen mun entinen mies oli sen mielestä narsisti samoin nykyinen, ihan sama kenet minä sen eteen raahaan niin kaikki sais varmasti saman diagnoosin... tuskin sekään raukka edes tietää mikä sellanen on
olet sitä mieltä, että av-mammat on kaikkitietäviä. Eikö kannattaisi siirtyä vaikka Arvopaperi-palstalle?
ihan varmasti on persoonallisuushäiriö, en sitten tiedä, onko pelkästään epäsosiaalinen, vai myös narsistinen, mutta eihän noi lääkäriin mene, perhe siinä vaan kärsii.
Netistä löytyy tarpeeksi tietoa siitä, millainen oikea narsisti on, jotta vuosia tuollaisen kanssa elänyt osaa kyllä tehdä diagnoosin itsekin.
olet sitä mieltä, että av-mammat on kaikkitietäviä. Eikö kannattaisi siirtyä vaikka Arvopaperi-palstalle?
Onhan tämä palsta koko Suomessa legendaarinen - uskomattomimpia ketjuja käsitellään jopa lehdistön nettisivuilla.
ap.
Olen diagnosoinut kaksi henkilöä narsisteiksi, jotka ovat sitten myöhemmin saaneet virallisestikin sen diagnoosin. Uskon tätä nykyä omaan vaistooni enemmän kuin siihen mitä muut sanovat. Vaistoni ei ole vielä kertaakaan pettänyt, kun on ollut kyse persoonallisuushäiriöisestä ihmisestä.
ja mun mielestä "av-mammat" käyttää paljon useammin termiä narsistINEN kuin narsisti. Siis narsistisia piirteitä omaava ihminen vs. diagnosoitu (edes palstadiagnosoitu) narsisti. Ymmärrätkö eron? Tarkkailepa.
Pakkohoitoonko joutuneet, vai? Koska eiväthän narsistit hakeudu hoitoon.
Ei voi kuin halveksia kaltaisiasi, toisia naisia antaumuksella haukkuvia ja tyhmiksi mammoiksi yleistäviä naisia.
jolla oli kaikki narsistin piirteet. Kävimme ennen avioeroa hakemassa terapiasta apua ja siellä meille vahvistettiin aiempi huomioni miehen narsistipiirteistä. Mies lakkasi käymästä siellä sen jälkeen. Narsistiset piirteet ovat asseilla muuten aika yleisiä ja asperger on miehillä moninkertaisesti yleisempää kuin naisilla.
jolla oli kaikki narsistin piirteet. Kävimme ennen avioeroa hakemassa terapiasta apua ja siellä meille vahvistettiin aiempi huomioni miehen narsistipiirteistä. Mies lakkasi käymästä siellä sen jälkeen. Narsistiset piirteet ovat asseilla muuten aika yleisiä ja asperger on miehillä moninkertaisesti yleisempää kuin naisilla.
Av-palstalta diagnoosi saadaan joka vaivaan :)) Kyllähän vaippoja pitkin päivää vaihtava ja perseitä pesevä av-mamma tietää kaiken ydinvoimasta narsismiin!