Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittavia nämä narsistiheitot

Vierailija
17.03.2011 |

joita näköjään käytetään ketjussa jos toisessakin.

Lienee joku uusi muotidiagnoosi, jonka jopa av-mamma pystyy antamaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstalta diagnoosi saadaan joka vaivaan :)) Kyllähän vaippoja pitkin päivää vaihtava ja perseitä pesevä av-mamma tietää kaiken ydinvoimasta narsismiin!

Vierailija
2/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän - siis huomattavasti useammin - olen lukenut näitä ketjuja, joissa arvioidaan "narsistiarviointien" yleisyyttä ja asiantuntemattomuutta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan muodissa... mun äiti on samanlainen mun entinen mies oli sen mielestä narsisti samoin nykyinen, ihan sama kenet minä sen eteen raahaan niin kaikki sais varmasti saman diagnoosin... tuskin sekään raukka edes tietää mikä sellanen on

Vierailija
4/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet sitä mieltä, että av-mammat on kaikkitietäviä. Eikö kannattaisi siirtyä vaikka Arvopaperi-palstalle?

Vierailija
5/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan varmasti on persoonallisuushäiriö, en sitten tiedä, onko pelkästään epäsosiaalinen, vai myös narsistinen, mutta eihän noi lääkäriin mene, perhe siinä vaan kärsii.

Netistä löytyy tarpeeksi tietoa siitä, millainen oikea narsisti on, jotta vuosia tuollaisen kanssa elänyt osaa kyllä tehdä diagnoosin itsekin.

Vierailija
6/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet sitä mieltä, että av-mammat on kaikkitietäviä. Eikö kannattaisi siirtyä vaikka Arvopaperi-palstalle?

Onhan tämä palsta koko Suomessa legendaarinen - uskomattomimpia ketjuja käsitellään jopa lehdistön nettisivuilla.

ap.

Vierailija
7/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen diagnosoinut kaksi henkilöä narsisteiksi, jotka ovat sitten myöhemmin saaneet virallisestikin sen diagnoosin. Uskon tätä nykyä omaan vaistooni enemmän kuin siihen mitä muut sanovat. Vaistoni ei ole vielä kertaakaan pettänyt, kun on ollut kyse persoonallisuushäiriöisestä ihmisestä.

Vierailija
8/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mielestä "av-mammat" käyttää paljon useammin termiä narsistINEN kuin narsisti. Siis narsistisia piirteitä omaava ihminen vs. diagnosoitu (edes palstadiagnosoitu) narsisti. Ymmärrätkö eron? Tarkkailepa.

Vierailija
9/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohoitoonko joutuneet, vai? Koska eiväthän narsistit hakeudu hoitoon.

Vierailija
10/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin halveksia kaltaisiasi, toisia naisia antaumuksella haukkuvia ja tyhmiksi mammoiksi yleistäviä naisia.

Vierailija
11/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla oli kaikki narsistin piirteet. Kävimme ennen avioeroa hakemassa terapiasta apua ja siellä meille vahvistettiin aiempi huomioni miehen narsistipiirteistä. Mies lakkasi käymästä siellä sen jälkeen. Narsistiset piirteet ovat asseilla muuten aika yleisiä ja asperger on miehillä moninkertaisesti yleisempää kuin naisilla.

Vierailija
12/12 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla oli kaikki narsistin piirteet. Kävimme ennen avioeroa hakemassa terapiasta apua ja siellä meille vahvistettiin aiempi huomioni miehen narsistipiirteistä. Mies lakkasi käymästä siellä sen jälkeen. Narsistiset piirteet ovat asseilla muuten aika yleisiä ja asperger on miehillä moninkertaisesti yleisempää kuin naisilla.