Mitäs luulette, vaikuttiko eilinen mässäily mitenkään painonpudotusprojektiin?
Olen laihduttanut tässä jo monta kuukautta ja apino on jumittanut viimeiset 3kk samassa. Eilen sitten repäisin ja join 3 olutta, söin sipsejä, pizzaa, suklaajäätelöä ja ison tortillan. Ihme kyllä vatsa ei tänä aamuna ollut turvoksissa vaikka normalaisti tuollaisten syöminkien jälkeen olisi.
Kommentit (2)
yksittäinen päivä mihinkään muuta, oli sitten päivän kokonaan syömättä tai mässäten.
Eniten vaikutusta sillä on jos päässään kehittää sille ylimääräisiä merkityksiä, kuten "mä en oikeasti ikinä pysty laihduttamaan" tms. ja alkaa sitten toimia niiden mukaan.
siitä huolimatta olen saanut painoa pois n7kg. Tuon jälkeen onkin tehnyt tiukkaa, eli paino on pysynyt samassa. Vaatteet kyllä ovat suurentuneet, joten ehkä salitreeni ja pyöräily ovat saaneet senttejä lähtemään pois. Tänään ajattelin palata ruotuun ja syödä taas fiksusti ja mennä salille tekemään jalkatreenin.
t.ap
yksittäinen päivä mihinkään muuta, oli sitten päivän kokonaan syömättä tai mässäten.
Eniten vaikutusta sillä on jos päässään kehittää sille ylimääräisiä merkityksiä, kuten "mä en oikeasti ikinä pysty laihduttamaan" tms. ja alkaa sitten toimia niiden mukaan.