Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rukoiletko lastesi tai perheesi puolesta? Rukoiletko lainkaan?

Vierailija
16.03.2011 |

Minä rukoilen, vaikka en ole mikään aktiivinen uskovainen missään kirkossa. Kuulun luterilaiseen kirkkoon kyllä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten,avioliittomme ja mun ja miehen puolesta että Jumala varjelis meiät kaikelta pahalta!Olen uskossa ja se on mulle ihana turva..olen kiitollinen että saan tuntea elävän Jumalan,Jeesuksen Kristuksen

Vierailija
2/9 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään kirkossa, vaikkei mitenkään superaktiivisia ollakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulamassa kauneimpia joululauluja, jouluna ja ehkä joskus pääsiäisenä. Rukoilen silti joka ilta iltarukouksen mielessäni.

Vierailija
4/9 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tyyliin "voi kun voittaisin nyt lotossa jotain edes". En mitään siis tämän syvällisempää. Onneksi ei ole tarvinnutkaan pyytää mitään ihmeparannuksia tai katastrofipelastuksia vaan ollaan oltu ihan omin voimin onnellisia ja onnekkaita, eikä olla sellaisiin ikäviin tilanteisiin jouduttu. Vähällä ollaan siis päästy. *kopuuttaa puuta*

Vierailija
5/9 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko jumaliin.

Vierailija
6/9 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, mutta en kuulu kirkkoon. Se homo juttu oli liikaa.

Vierailija
7/9 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään erityisen uskovainen, joskus jopa epävarma, silti tunnen tarvetta lausua pari sanaa ja pyyntöä silloin tällöin; lapseni, itseni, tuttujen ja tuntemattomien, ihmisten, eläinten ja ympäristön puolesta. Sekä kiittää, kun koen kohdanneeni onnen, ja ajoittain muuten vaan haluan kiittää. :)

Vierailija
8/9 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä mm. mieheni, syntymättömän lapseni, sukulaisteni ja ystävieni puolesta.

Kiitän Jumalaani joka päivä siitä kaikesta hyvästä mitä hän on perheelleni antanut!

Vierailija
9/9 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on Herrani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän