Kaipaan ihan hirveästi sitä, että mies näyttäisi jollakin tavoin
päivän/illan mittaan jonkinlaisia merkkejä siitä että on seksuaalinen olento ja haluaisi minua ja seksiä kanssani.
Seksiä on tooooodella harvoin ja silloinkin kun on niin ei mitään vihjeitä päivän mittaan vaan sitten illalla puuhiin jos niikseen on.
Jonkinlaista eroottista vihjailua, koskettelua, jotakin:´´(
Kommentit (35)
vielä vähän aikaa sitten, mutta sitten kyllästyin ja otin ohjat omiin käsiin.
Nyt minä vihjailen pitkin päivää miehelle mm. laitan tuhmia tekstareita kun se on töissä, kun on kotona niin vihjailen puolihuolimattomasti.
Ja seksielämä on parantunut :D
Eli mun missio toteutui!
Mies ei edelleenkään ole aloitteentekijä, mutta on kyllä leikissä mukana ja se riittää minulle. En voi kuitenkaan olettaa että mies luonnettaan muuttaisi sen takia että minä haluan sen olevan jokin gigolo kotona :)
vihjailen ja totean aika suoraankin mitä haluaisin jne. Eipä ole vaikuttanut seksin määrään tai miehen käytökseen.
Ap
vihjailen ja totean aika suoraankin mitä haluaisin jne. Eipä ole vaikuttanut seksin määrään tai miehen käytökseen.
Ap
Vaikuttaa siltä, että miehesi on menettänyt seksuaalisen mielenkiintonsa juuri sinuun. Sitä ei voi saada pakottamalla takaisin (jos sellainen on siis joskus ollut). Tiedän kokemuksesta.
M45
mies ei tunnu haluavan. vihjailut,alus hepeneet sun muut kokeiltu. ei seksiä.
Ap
Vaikuttaa siltä, että miehesi on menettänyt seksuaalisen mielenkiintonsa juuri sinuun. Sitä ei voi saada pakottamalla takaisin (jos sellainen on siis joskus ollut). Tiedän kokemuksesta.
M45
ja nähtävästi sun mies ei ole myöskään ekana paneskelemas toisia naisia!
kysyisitte ihan suoraan, että miksi teidän miehet ei halua enää harrastaa seksiä?? Siis jos koetatte esittää asian rauhallisesti eikä syyttelemällä, muuten mies voi väittää että ei tietenkään, ja näette hänet ilman vaatteita taas parin vuoden päästä.
miehet voivat väittää että tottakai haluavat, mutta vain ettette suuttuisi, eikä konkreettisesti tapahdu kuitenkaan mitään.
Niinhän se taas meni, jäin ilman illalla.
No ok, se kai ihan ok kun olihan meillä seksiä su ja ma mutta jotenkin vaan taas luulin, oletin ja ennenkaikkea toivoin että sitä olisi ollut eilen(kin) koska noita kahta kertaa edelsi taas pitkä taukoa ja olin useampaan kertaan eilisen aikana vihjannut että mieli tekisi.
Tammikuussa tai joulukuussa oli viimeksi, vai olikohan se marraskuu en enää edes muista:´(
Pahoin pelkään, että sama kaava toistuu taas eli seksiä on 2-4x ja sitten lopahtaa väh2-3kk tauoksi..
Mikä minussa on vikana??
Minua ei voi syyttää jämähtämisestä, tylsyydestä, siitä etten haluaisi erilaisia asioita tms, päinvastoin olen hyvinkin kokeilunhaluinen ja "pervo" jos niin voi sanoa.
Sellainenkin pikkuasia että ma seksikerralla ratsastin vuosien tauon jälk ja vaikkei se mieheni lempiasentoja olekaan niin olishan sitä voinut hieman "huomioida" ja ehkä jopa sanoa jotakin kivaa..en tiedä.
En myöskään ole mikään "tonnikeijukainen" ja huolehdin siitä etten ole yltiökarvainen, pahanhajuinen/makuinen tms.
En vaan ymmärrä ja nytkin nieln itkua:´(
Menen ihan hukkaan tällä tavalla, ollut teinistä asti mieheni kanssa ja alan katkeroitua ajattelemalla että kohta olen 50-60v nainen joka saanut 1 munaa elämässään eikä sitäkään tarpeeksi.
Ja painotan että tuo 1 munan saaminen ei ole tässä se ongelma!
Ap
meillä ei ilman alkoholia olisi mitä ilmeisemmin seksiä ollenkaan...
Meillä oli pitkään seksiä. mutta ilman mitään vihjailuita, halauksia tms. vain seksiä illalla.
Mä todella kaipaan sitä että mies osaisi halailla myös ilman sitä seksin "taka-ajatusta", ja toisaalta myös sitä että vihjailtaisiin pitkin päivää
Seksistä tuli meidän suhteessa peikko, jota "pelkäsin". no eipä enään ole suhdetta...
ruksia seinäkalenteriin niinä päivinä kun seksiä on.
(Huono..)
Pistä mies lääkärille jos testosteroniarvot on matalilla.
Ex-mies oli sellainen että harvoin halusi, tuntui pahalta. Aina piti olla valmis herralle mutta itse sai rukkaset.
Puhu miehelle lääkärissä käymisestä, se voi olla ihan vain joku hormonaalinen fiba jonka voi korjata.
kysyisitte ihan suoraan, että miksi teidän miehet ei halua enää harrastaa seksiä?? Siis jos koetatte esittää asian rauhallisesti eikä syyttelemällä, muuten mies voi väittää että ei tietenkään, ja näette hänet ilman vaatteita taas parin vuoden päästä.
mun mies vaan sanoo ettei ole mitään syytä,ja pitäis harrastaa useammin.mutta mitään muutosta ei silti tapahdu. :(
Arvot olivat normaalien viitearvojen sisällä, aloitti silti testosteronopiikityksen ja ottanut sellaisen (100e/kpl) ainakin 10x sen jälk, ei muutosta :´´(
Arvatkaa miten helvetillisen pahalta tuntuu ettei edes niillä lisähormonipiikeillä ole halunnut minua sen enempää..
AP
ruksia seinäkalenteriin niinä päivinä kun seksiä on.
(Huono..)
Pistä mies lääkärille jos testosteroniarvot on matalilla.
Ex-mies oli sellainen että harvoin halusi, tuntui pahalta. Aina piti olla valmis herralle mutta itse sai rukkaset.
Puhu miehelle lääkärissä käymisestä, se voi olla ihan vain joku hormonaalinen fiba jonka voi korjata.
miehen olisi pitänyt jotenkin erityisesti huomioida se! - Siis miksi? Meillä se, että nainen on päällä ja ratsastaa on yksi monista seksiasennoista ja vähintään yhtä normaalia kuin se, että mies on päällä lähetyssaarnaajassa tai muuten "aktiivisena osapuolena". Seksiä meillä on 1-2 kertaa viikossa ja melkein 50/50% menee se, kumpi on päällä ja hommissa.
Ja toinen asia, mitä tarkoittaa, että olet sanonut suoraan miehelle, mitä haluat? Syyttelevään sävyynkö? Tuoden ilmi, että et saa mitä haluat?
Tarkoitukseni ei ole nyt, ap, vierittää miehesi alhaista libidoa sinun syyksesi. Mutta onko mahdollista, että seksuaalisuuden dynamiikka on teillä muotoutunut sellaiseksi, että mies on se, jonka PITÄISI vihjailla, olla eroottinen ja haluava ja tehdä sitten ne "työt" sängyssä? Sinun roolisi olisi olla haluttava ja se, jota rakastellaan? Ja jos sinä poikkeuksellisesti olet se, joka rakastelee (=ratsastaa), on se jotain extraa sinun puoleltasi ja miehen pitäisi olla siitä erityisen mielissään/kiitollinen?
Jos näin on, voi olla että sinun asenteesi, seksuaalinen asemasi ja pettymyksesi heijastuu miehestä: seksistä on tullut hänelle jotain, jota hänen täytyy suorittaa TOISEN osapuolen hyväksi, eikä hän kuitenkaan ole siinä riittävä! Tämähän on ihan tyypillistä monille naisille, eikö? Koetaan, että toinen koko ajan "vonkaa" ja "syyllistää", kun itse ei halua (yhtä paljon).
Oletko koittanut PUHUA miehelle seksielämästänne. Ei siihen sävyyn, että sinä olet eroottinen ja tarvitset enemmän ja miehessä on suunnilleen jotain vikaa ja hän on epäeroottinen, kun ei halua. Vaan siihen malliin, että mitä asialle voisi tehdä...Mitä miehesi haluaisi ja toivoisi sinulta? Eikä pelkästään sängyssä ja eroottisesti, vaan myös arjessa. Mistä hän kuvittelee haluttomuutensa johtuvan (Väsymys? Suhteen muut hiertävät asiat? Seksistä muodostunut "pakko"?). Ja sitten yhdessä voitte miettiä, miten arkea ja suhdetta muutetaan niin, että siinä on enemmän motivaatiota myös seksielämälle...
ps. Melkein kaikissa suhteissa toinen osapuoli on se seksuaalisempi. Toisen seksuaalisuutta voi yrittää herätellä, mutta ei voi lähteä siitä, että seksielämä on juuri sellaista kun ITSE haluaa. Suhteessa kun on KAKSI ihmistä.
kys asennon olisi voinut huomioida juuri siksi että sitä ei ole ollut vuosiin koska en ole kokenut olevani halukas/valmis siihen.
Ylipäätään kyse on siitä että jonkin "harvinaisemman" asian tapahtuessa ja miehen siitä selvästi nautittuaan olisi ihan kiva että se noteerattaisiin edes pienesti.
No, se ei ole niin iso asia nyt että siitä jauhaisin tai siihen takertuisin enempiä.
En muista olenko käyttänyt "suorasti" sanomista tässä ketjussa mutta olen siis vihjaillut että haluja olisi ja miten olisi, kosketellut jne.
Syyttelevää sävyä niistä ei kyllä saa.
Paitsi jos esim se on syyttämistä kun mies kysyi mitä haluaisin iltapalaksi niin vastasin että "sinut".
Ei reagoinut millään tavoin.
ap
Tuossa voi ollakin perää, että minä "haluaisin olla se jota halutaan", mutta hetkinen, eikös se ole aivan normaalia kun huomioi sen että minähän olen se jota ei haluta!!?!!
Miestäni halutaan, minä haluan häntä, hänen kosketustaan ja kaikkea mitä hän voi tarjota sillä(kin) saralla, minua ei.
SE tässä juuri on se ongelma joka meillä on vuosikausia ollut päällä.
Itsetuntoni ja naiseuteni on kärsinyt tästä todella paljon joten en kyllä osaa enkä edes halua syyllistyä siitä jos koen että mieheni olisi oltava se osapuoli joka haluaa ja jonka on se halunsa (myös) näytettävä.
Se ei kuitenkaan tarkoita sitä että olisin ns lahna tms sängyssä, ei tosiaankaan, pelkät asennot kun ei sitä lahnamaisuutta kerro varsinkaan kun mieheni lempiasento "perusseksissä" on perinteinen lähetyssaarnaaja jalkani joko "normisti" tai olkapäillä.
ap
ei varmaan osaa lukea ajatuksia?