Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turkin matkailu on JUNTTIA

Vierailija
16.03.2011 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha lentäminen on idioottimaista ja kulttuurien köyhdyttäminen turismilla on typerää ja esim. Turkin ihmisoikeustilanteen hyväksyminen on suorastaan ääliömäistä.

Vierailija
2/13 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belekissä on kuitenkin hemmetin hyvät golfkentät, joten sinne siis toukokuussa! Ja aurinkoa saa siinä samalla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelee voivansa määritellä, mikä on junttia.

Vierailija
4/13 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä kuin koko Turkin matkailu.

Vierailija
5/13 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tekee montakin junttia hommaa, vaan eipä kehtaa sitä sanoa.

Vierailija
6/13 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni kirjoitti: Turkin matkailu ei voi olla JUNTTIA.

Vierailija
7/13 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkustan minne haluan enkä kysele pikku pissis-mammoilta siihen lupaa tai mielipidettä. Kyllä se elämä suakin matovako vielä opettaa.

Vierailija
8/13 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Turkista ja sinne matka taas heti kesäkuun alussa. Ensin käytiin Belekissä makaamassa luksushotelleissa, sitten huomattiin maan kauneus ja nähtävyydet. Tykätään vaan. Omistetaan nykyään asunto sieltä hirveästä Alanyasta ja lomaillaan siellä hulppeissa puitteissa... Olen kolunnut Välimerta suuntaan ja toiseen, ja loppujen lopuksi ne kohteet on aika samanmoisia. Ei siinä ole mitään seikkailua miettiä, menisikö nyt Rodokselle, Haniaan, Sunny Beachille vai Torremolinokseen. Yhtä hyvin voi mennä samaan paikkaan joka vuosi.

ja olen käynyt "hienommissakin" paikoissa kuten Caprilla, Nizzassa jne. Loppujen lopuksi ei niissäkään sen kummempaa ja lasten kanssa nuo rysät on parempia.

Vierailija
9/13 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanyassa ja on kuulemma todella tylsää.

Vierailija
10/13 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Turkista ja sinne matka taas heti kesäkuun alussa. Ensin käytiin Belekissä makaamassa luksushotelleissa, sitten huomattiin maan kauneus ja nähtävyydet. Tykätään vaan. Omistetaan nykyään asunto sieltä hirveästä Alanyasta ja lomaillaan siellä hulppeissa puitteissa... Olen kolunnut Välimerta suuntaan ja toiseen, ja loppujen lopuksi ne kohteet on aika samanmoisia. Ei siinä ole mitään seikkailua miettiä, menisikö nyt Rodokselle, Haniaan, Sunny Beachille vai Torremolinokseen. Yhtä hyvin voi mennä samaan paikkaan joka vuosi.

ja olen käynyt "hienommissakin" paikoissa kuten Caprilla, Nizzassa jne. Loppujen lopuksi ei niissäkään sen kummempaa ja lasten kanssa nuo rysät on parempia.

Olen itse käynyt Alanyassa ja Marmariksessa ja ajattelin että Turkki on nyt nähty mutta mies varasi golfmatkan Belekiin, kun on kuullut sen olevan hyvä golfkohde ja saatiin kerrankin lapsenlikkakin viikoksi! JOten: millainen paikka, onko ostosmahdollisuuksia, onko hyviä ravintoloita jne?

Vierailija
11/13 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aikaa vietetään suomibaarissa.

Vierailija
12/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhansien vuosien ajalta, Turkin alue oli länsimaisenkin kulttuurin keskus vuosisatojen ajan, portti itään. Kyllä siellä löytyy sellaista kulttuuriperintöä mitä on vaikea nimittää juntiksi, jos yhtään tuntee historiaa. Jotkut voivat olla kiinnostuneita esikmerkiksi bysanttilaisesta arkkitehtuurista.

Vierailija
13/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan minne vaan. Ei se ol ekohteesta vaan matkailijasta kiinni. Kyllä New Yorkissakin voi juntisti käyttäytyä.