Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko ostaa huutismyyjältä joka on ekaa kertaa

Vierailija
16.03.2011 |

myymässä tavaroitaan? Eli ei ole palautteen palautetta. Tämmöinen ajatus tuli mieleen kun laitoin ilmoituksen huutikseen, en ole koskaan ennen myynyt siellä mitään ja nyt mietin että kuinkahan käy. Ja tavara mitä myyn on tosi hyväkuntoista eli ei mitään nukkavieruja jne.

Kiitos jo etukäteen :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kaikkein vittumaisimmat myyjät noiden super myyjien lisäksi. Näillä on yleensä omat sääntönsä (=maksu heti ja tai negaa tulee) jne.

Vierailija
2/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kaikkein vittumaisimmat myyjät noiden super myyjien lisäksi. Näillä on yleensä omat sääntönsä (=maksu heti ja tai negaa tulee) jne.

Tätä mä just pelkäsin. Mä olen ihan keltanokka eikä mulla ole mitään "sääntöjä", olen vain iloinen jos saan tavarani myytyä :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitään kallista ostaisi alle 10-20 palautteen myyjiltä, mutta jotain pientä, jonka voin ostaa sillä riskillä, ettei talous kaadu, vaikken tavaraa saakaan. (Siis ei sillä, että talous ostoksiini kaatuisikaan, mutta esim. 50€:n menetys ilman tavaraa kirpaisisi, mutta 2€ ei olisi yhtä paha paikka, vaikka harmittaisi sekin.)

Hyvät kuvat, selkeä kuvaus ja nämä itse otettuina ja kirjoitettuina ovat plussaa. Ja jos tavaroissa on jokin ihan pienikin kauneusvirhe, niin kannattaa ottaa siitä lähikuva ja mainita se, tavallaan pitää vähän ylihuolellisuutta yllä. Ja ylipäätään pitää postikulut, maksutavat, postitusaika ym. selkeästi näkyvillä, ettei niistä tule jälkeenpäin vääntöä.

Vierailija
4/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan laittaa itsestäsi jonkun kuvauksen siihen oman tunnuksen kuvaukseen, jossa annat yhtä luotettavan ja rehellisen kuvan kun tässä keskustelussa

Vierailija
5/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin muiden myyjien ilmoituksia ennekuin laitoin omani ja otin niistä vähän mallia.

Kyllä hiukan harmittaa jos tavarani nyt menevät pilkkahintaan tämän vuoksi että kukaan ei uskalla huutaa samaa hintaa samasta tuotteesta mitä joku konkari-myyjä myy :(

ap

Vierailija
6/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö asiaan vaikuta se että myyjä on esim. tunnistautunut verkkopankin kautta? Itse ajattelin heti että se lisää paljonkin luotettavuutta, vai olenko vain sinisilmäinen aloittelija :O

ap

Vierailija
8/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaa huutamalla itse ensin tuotteita muutama positiivinen palaute, niin kauppa käy jo paremmin.

Vierailija
9/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että epäröin ostamista nollapalautteiselta, ainakaan mitään arvokasta. Olen kyllä ostanut joitain lastenvaatteita. Aina olen saanut haluamani tavarat, mutta käytös voi olla melko asiatonta (lähetetään kaupan sulkeutumisen jälkeen monta tekstaria, sähköpostia ja soitellaan puhelimeen ja tivataan, miksei vastausta heti kuulu tms).

Mutta jos niitä kauppoja tulee, niin pianhan et enää ole nollapalautteinen. Lisäksi ostamalla toisilta saat positiivista palautetta helpolla.

Laitatko linkkiä sun myymiin juttuihin? :)

Vierailija
10/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en eds huomaa katsoa, kuinka paljon ja millaisia palautteita myyjällä on =D

Vierailija
11/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotetta ei oo kuulunut, vaikka huuodn sulkeutumisesta on 2 viikkoa. Hiukan nielee kyllä luotettavuutta. Ens kerralla varmaan mietin kahteen kertaan. Vanhoilla myyjillä, kun tuo postitus sujuu rutiinilla nopsaan.

Vierailija
12/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi linkkiä laittaa sillä täällä avllä on ikävä tapa haukkua kaikkea mahdollista ja mahdotonta kuten varmaan tiedät :/

Itsellä on kyllä paljonkin kokemusta netissä myymisestä sillä olen täällä vauvan kirppiksellä myynyt paljon vaatteita sekä monet rattaat, ja aina on annettu kiitosta jälkeenpäin :)

Mutta halusin nyt kokeilla huutista, katsotaan kuinka meikäläisen käy...

ap

Vierailija
13/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuote ja hinta on kohdallaan. Tarkka ilmoitus kuvilla, tunnistautuminen ja jonkinlainen kuvaus "profiilissa" auttavat myös. Mitään todella kallista en ehkä ostaisi postitse vaan pitäisi olla mahdollisuus noutoon.

Vierailija
14/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi vain pari hassua tuotetta, en ehkä huutaisi mitään. Mutta jos on selkeästi nähnyt vaivaa, kuvannut hyvin ja selostanut tuotteet ja on paljon myynnissä, niin uskaltaisin.

Vierailija
15/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain ostamalla lapjon positiivisia palautteita ja ne oli hyödyksi kun aloin myymään.

Vierailija
16/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin ostaa, mutta en tosiaan mitään kallista.

Mikset osta itse jotakin ihan pientä jotta saat edes yhden positiivisen palautteen näytille..

Näin minä tein kun aloitin myymään.

Vierailija
17/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi vain pari hassua tuotetta, en ehkä huutaisi mitään. Mutta jos on selkeästi nähnyt vaivaa, kuvannut hyvin ja selostanut tuotteet ja on paljon myynnissä, niin uskaltaisin.

mutta kuvia on kyllä monta, ja huomasin jälkeenpäin että monet ovat selostaneet enemmän kuin minä joka kirjoitin lyhyesti ja ytimekkäästi. Aikaa sain kyllä vierähtämään parisen tuntia kun mietin ja mietin että mitenkäs homma oikein toimiikaan ;D No tästä opin taas lisää :)

ap

Vierailija
18/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että epäröin ostamista nollapalautteiselta, ainakaan mitään arvokasta. Olen kyllä ostanut joitain lastenvaatteita. Aina olen saanut haluamani tavarat, mutta käytös voi olla melko asiatonta (lähetetään kaupan sulkeutumisen jälkeen monta tekstaria, sähköpostia ja soitellaan puhelimeen ja tivataan, miksei vastausta heti kuulu tms).

monesti näin ja enemmänkin tämä mietityttää kuin mahdollinen huijaus pienemmässä tavarassa.

Uudet ovat monesti hätäisiä ja hyökkäävän tuntuisia, ettei kaupat ole kovins miellyttäviä. Vaikka itse olenkin nopea (samana/seur.päivänä maksaja). Ilmeisesti uudet usein ovat "valmiina" kohteen sulkeutuessa ja olettavat, että ostajakin on heti hoitamassa kaupan. Tai jotain?

Vierailija
19/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin montaa tavaraa en ole saanut myytyä, vaikka hinnat ovat alhaisia ja tuotteet hyviä (ei kuitenkaan uudenveroisia). Positiivisia ovat kaikki palautteet. Hyvät kuvat on kyllä AO.

Minua taas tökkii näiden tehomyyjien ukaasit ja töykeät tokaisut ja toisaalta monisanaiset söpöstelyt ja sopertelut.

En ole kuin kerran ostanut, ja olin sata varma, että siinä rahat menivät. Myyjä oli ilmeisesti nuori ja ulosanti (kirjoitustaito) heikko ja hieman töksähtävä kirjoitustyyli, ja suoraan netistä kopioitu kuva. Mutta poika laittoi tavaran tulemaan tosi nopeasti. Ja sai tietty postitiivisen palautteen.

Vierailija
20/28 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ensin ostaa jotain ja nyt olen koitanut keksiä mitä nyt kipeästi tarvitsisin kun en nyt ihan mitä vaan viitsisi huutaa..mutta toisaalta jos sillä saa katu-uskottavuutta huutiksessa niin muutama euro sinne tai tänne :D Tosin se palaute ei taida ehtiä mulle ennenkuin kohteeni sulkeutuvat..

Ja olen tosi kiitollinen kaikille vinkeistä, kiva kun täälläkin on välillä ketjuja missä saa aikaiseksi normaaliakin keskustelua :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän