Kävin kosmetologilla laitattamassa kulmat ja nää tuli ihan järkyt!!!!!
Mulla on harvat kulmakarvat ja karvat sojottaa sinne sun tänne. Kokeiltuani kahta kosmetologia nuorena, tulin siihen tulokseen että itse saan kulmani nypittyä siistimmin. Nyt kuitenkin päätin vielä kerran kokeilla ammattilaista ja laitattaa siistiksi. Lopputulos: kulmat eri korkeudella ja toinen on paksumpi. =(
Kommentit (9)
Mulla samantapainen kokemus manikyyristä ja pedikyyristä. Itse saan kynteni paljon nätimmiksi. Mutta eipä tarvi kokeilla enää uudestaan...
Et sitte valittanu siellä kosmetologilla vaan sanoit vaan kiitos ja maksoit koko hoidon. Ja sitten tuut tänne valittaa että meni vituiks.
IDIOOTTI!
vaan sain sen ilmaiseksi kasvohoidon yhteydessä. Olisi pitänyt sanoa kiitos ei kun kysyi, nypitäänkö kulmat.
ap
minä näytän asiakkaalle aina peilillä sen jälkeen kun olen vahannut ja nyppinyt kulmat.Asiakas tarkistaa istuma-asennossa että kulmat samanlaiset.Kulmien ollessa eri korkeudella asiaan ei voi kosmetologi vaikuttaa,vai mitä tällä tarkoitat???tämä palsta on väärä paikka valittaa,jos muutosta haluat.Soitappa sille henkilölle ja kysy voisiko vähän korjata kun... t.kosmetologi=)
että vaikka saitkin ilmaiseksi,niin kyllä työ tehdään aina hyvin=)kurjia nää jutut,mutta älkää antako periksi!!Kyllä superhyviä kulmien laittajia löytyy,hyvä väri ja muotoilu tekee ihmeitä!soita vaan sille kosmarille!
mutta karvoja harvassa. Kun toisen kulman alapuolelta nyppäisee liikaa pois, näyttä kulmat peilistä katsottaessa olevan eri korkeudella. Enempääkään ei voi kiskoa koska nyppi muutenkin ohueksi...
ap
kosmetologi: mielestäni kosmetologin pitäisi juuri pyrkiä vaikuttamaan siihen, että mitä eri korkeudella oleville kulmille tehdään. tietysti kaikissa tilanteissa ei ole mitään tehtävissä, mutta usein varmasti voidaan pienellä fiksailulla ja tarkasti asiaa miettimällä löytää lopputulos, jossa korkeusero ei ole niin silmiinpistävä.
Tämä näin ot:na.
jotka nyppii liian kapeiksi. Sitäpaitsi tällä hetkellä luonnolliset kulmat ovat muodissa eivätkä mitkään viivat.
kosmetologi: mielestäni kosmetologin pitäisi juuri pyrkiä vaikuttamaan siihen, että mitä eri korkeudella oleville kulmille tehdään. tietysti kaikissa tilanteissa ei ole mitään tehtävissä, mutta usein varmasti voidaan pienellä fiksailulla ja tarkasti asiaa miettimällä löytää lopputulos, jossa korkeusero ei ole niin silmiinpistävä.
Tämä näin ot:na.
kymmeniä tuhansia kulmia tehneenä en tarvitse sinulta oppituntia =),mutta Ap tarvitsee paksummat kulmat =( kasvata ap rauhassa kulmia,kyllä ne tulee takas.Uskallatko vihjaista missäpäin asut?
Et sitte valittanu siellä kosmetologilla vaan sanoit vaan kiitos ja maksoit koko hoidon. Ja sitten tuut tänne valittaa että meni vituiks.
IDIOOTTI!