Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain puhelun WHO:n katastroofinumerosta.

Vierailija
16.03.2011 |

En uskalla soittaa takaisin...Tietääkseni minulla ei ole ketään läheisiä missään katastroofin keskellä, joten uskon puhelun olevan huijausta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin numeron ja se on varattu yksin WHO:n katastroofiavulle.

Olisitko itse uskaltanut vastata?

Vierailija
2/6 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen uskaltaisi vastata? Katoaako se asia, jota ne sulle yrittää soittaa, jos et soita takaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän gaddafin saada lisää miljardeja ja toisekseen Iranilla on ydinohjelma vielä kesken. Noille minä ensimmäisenä antaisin rahani, Afrikassa on tosi paljon heinoja diktatuureja mille annan mielelläni pienestä palkastani heiman rahaa.

Vierailija
4/6 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän gaddafin saada lisää miljardeja ja toisekseen Iranilla on ydinohjelma vielä kesken. Noille minä ensimmäisenä antaisin rahani, Afrikassa on tosi paljon heinoja diktatuureja mille annan mielelläni pienestä palkastani heiman rahaa.

Vierailija
5/6 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen uskaltaisi vastata? Katoaako se asia, jota ne sulle yrittää soittaa, jos et soita takaisin?

että kyseessä on tyypillinen huijaus, jossa yritetään saada soittamaan kalliiseen palvelunumeroon?

Vierailija
6/6 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"..että kyseessä on tyypillinen huijaus, jossa yritetään saada soittamaan kalliiseen palvelunumeroon?

[/quote]