Ostatteko tuotteita kylkiäisten takia?
Eli ostatteko kaupassa vaikka myslipaketin sen vuoksi että sen kannessa on mainostarra jostain keräilykampanjasta jossa voi saada vaikka kahvikupin tms?
Kommentit (13)
Päinvastoin, joskus jätän jonkun tietyn tuotemerkin ostamatta, kun ärsyttää niin nuo kaiken maailman kylkiäiset!
Esim. olen ostanut tiettyä suihkusaippuaa kun mukana on tullut saippukuplia. Eihän ne paljon maksaisi muutenkaan, mutta kuitenkin.
Niina ja se ostamani tuotekin pitää aina olla jotain mitä juuri silloin tarvitaan. Tietysti.
Just ajattelin että hakisko mammuttimarkkinoilta omoa ja sais kylkiäisiks sen aalto kipon... :D
jotta sain puhelimen eurolla (0,99)
Koska ne tuotteet maksatetaan tuotteen hinnassa.
tuote olisi ollut kalliimpi, kuin lehti + tuote.
kivaa ja tarpeellista. Mutta vihaan sitä krääsää jota on tehty vain sen vuoksi että jotain halpaa on pakko jakaa ilmaiseksi. Esim. jotkut muoviset nenäliinakotelot tai peltiset terveyssidelaatikot, tai muovinen voirasian kansi/reunus, voi juma mitä paskaa. Sellanen digitaalinen valokuva-albumi ja leffalataukset on olleet mun mieleen esimerkiksi. Ja joskus monta vuotta sitten tuli raclette pannu, sitä olen käyttänyt myös
tuote olisi ollut kalliimpi, kuin lehti + tuote.
Hinnan määrää mielikuva ja arvostus. Minä katson esinettä ja sen tuotantokuluja.
tilasin lehden ihan vain kylkiäisen takia. Niin ja ostin saippuatäyttöpussin, kun sai pienen hiuslakkapullon kaupan päälle.
Mitään keräilykampanjoja en ala keräilemään, mutta jos ostamalla yhden tai kaksi jotain tuotetta saa jonkin kylkiäisen, saatan hyvinkin ostaa.
Harmittaa, että nutcase-pipo ja terveysside-rasiat jäivät saamatta ;)
kivaa ja tarpeellista. Mutta vihaan sitä krääsää jota on tehty vain sen vuoksi että jotain halpaa on pakko jakaa ilmaiseksi. Esim. jotkut muoviset nenäliinakotelot tai peltiset terveyssidelaatikot, tai muovinen voirasian kansi/reunus, voi juma mitä paskaa. Sellanen digitaalinen valokuva-albumi ja leffalataukset on olleet mun mieleen esimerkiksi. Ja joskus monta vuotta sitten tuli raclette pannu, sitä olen käyttänyt myös
Mä en äkkiseltään keksi mitään niin junttia ja rumaa ku digitaalinen valokuva-albumi. En ottaisi edes kylkiäisen, jättäisin kauppaan. Mutta muovinen nenäliina kotelo kuulostaa käytännölliseltä pikkukrääsältä jonka mieluusti ottaisin käsilaukkuuni jossa nenäliinat muuten menee ryppyisiksi ja alkaa näyttää käytetyiltä. Samaan sarjaan menee kuukautissuojakotelokin.
yritän kyllä harkita tarvitsenko oikeasti ko. kylkiäistä. Mutta aika usein kampanjoissa on merkkitavaraa (Kivi-tuikkuja, Finlaysonin pyyhkeitä ym.) jotka voi ainakin laittaa kiertoon jos sitä pesuainetta tms. joka tapauksessa tarvitsee.
jos kylkiäinen ois ollu ostettuna kalliimpi kuin lehden tilaushinta ja olen ko. asiaa muutenkin jo harkinnut.
Noi ruokakauppojen kylkiäiset on usein aika mitäänsanomattomia, lähinnä silloin innostaa ostamaan, jos tuote on sellanen, että sitä olisin muutenkin lähiaikoina ostanut ja tulee varmasti käytettyä.
Kyllä ne kylkiäiset on välillä niin hyviä että ostan jotain ihan niitten takia :)