Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä ihmeen meriiteillä suomessa "pääsee" telkkariin?

Vierailija
16.03.2011 |

Maija Nyman? Onko sillä muuta kokemusta kun se, että on naimisissa uutistenlukijan kanssa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vrt. Tuksu ja Martiina

Vierailija
2/7 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maijan johtaman yrityksen omistaa Hjallis Harkimo yhdessä Vierumäki Country Club oy:n kanssa. Maija Nyman on 38-vuotias varatuomari ja LKV. Diilin voittaja saa kehitysjohtajan pestin Vierumäki Country Club Oy:ssa. Minusta Maija on hyvin pätevä Diilin neuvonantajaksi. Hän on naimisissa Peter Nymanin kanssa, heillä on 3ja 6-vuotiaat lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiinnyn itse televisio-ohjelmassa, ja olen huomannut, että kyllä sieltä nyt aivan kädettömät karsiutuu pois aika pian.

Vierailija
4/7 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdesti haastateltavana.

Vierailija
5/7 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija Nyman? Onko sillä muuta kokemusta kun se, että on naimisissa uutistenlukijan kanssa?

Hauskaa kun rynnätään savu korvista nousten vouhkaamaan asiasta yhtään taustoja tutkimatta.

Vierailija
6/7 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkään ei tarvitse kuin auttavasti.

Vierailija
7/7 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatikseen tänne pääsee juontajaksi tai toimittajaksi aika harva, pyrkijöitä on paljon. Itse olen ollut tv-toimittaja kohta 22 vuotta, juontanut muutaman vuoden - vaatii esiintymiskykyä, journalistisia taitoja ja erikoisalan asiantuntemusta.

Mutta jonkun helppoheikkihulabaloon "juontajaksi" pääsee ulkonäöllä ja suhteilla. Osanottajaksi pääsee taas tuurilla.