Millä ihmeen meriiteillä suomessa "pääsee" telkkariin?
Maija Nyman? Onko sillä muuta kokemusta kun se, että on naimisissa uutistenlukijan kanssa?
Kommentit (7)
Maijan johtaman yrityksen omistaa Hjallis Harkimo yhdessä Vierumäki Country Club oy:n kanssa. Maija Nyman on 38-vuotias varatuomari ja LKV. Diilin voittaja saa kehitysjohtajan pestin Vierumäki Country Club Oy:ssa. Minusta Maija on hyvin pätevä Diilin neuvonantajaksi. Hän on naimisissa Peter Nymanin kanssa, heillä on 3ja 6-vuotiaat lapset.
Esiinnyn itse televisio-ohjelmassa, ja olen huomannut, että kyllä sieltä nyt aivan kädettömät karsiutuu pois aika pian.
Maija Nyman? Onko sillä muuta kokemusta kun se, että on naimisissa uutistenlukijan kanssa?
Hauskaa kun rynnätään savu korvista nousten vouhkaamaan asiasta yhtään taustoja tutkimatta.
Sitäkään ei tarvitse kuin auttavasti.
Ammatikseen tänne pääsee juontajaksi tai toimittajaksi aika harva, pyrkijöitä on paljon. Itse olen ollut tv-toimittaja kohta 22 vuotta, juontanut muutaman vuoden - vaatii esiintymiskykyä, journalistisia taitoja ja erikoisalan asiantuntemusta.
Mutta jonkun helppoheikkihulabaloon "juontajaksi" pääsee ulkonäöllä ja suhteilla. Osanottajaksi pääsee taas tuurilla.
vrt. Tuksu ja Martiina