Onko kukaan käynyt Mallorcalla Alcudiassa?
Jos on niin voitteko kertoa kokemuksianne hotelleista ym.? Kiitos :)
Kommentit (9)
Olen nimittäin juuri sitä katsonut yhtenä vaihtoehtona :) Vähän samaa mietin, että nuo kauempana olevat hotellit eivät sijainniltaan taida olla niin hyviä.
Oliko teillä hotellissa jotain ruokia, olivatko millaisia?
tuolla satama-alueella on niin kivoja ravintoloita, että mielestäni on turhaa ottaa tuossa hotellissa puolihoitoa (vaikka usein puolihoitoa suositaankin). Mutta ihan kivannäköisiä barbeque-iltoja yms joskus siinä ulkona järjestettiin ;). Mutta silti menisin aina mieluummin sinne satama-alueelle syömään, se on jo itsessään kivaa aina kävellä sinne, siinä matkalla oli lapsillekin kaikkea hauskaa katseltavaa (siellä satama-alueella on, tai ainakin oli, pieni huvipuistokin). Ja siellä on kaikenlaisia ravintoloita, osa ihan rannalla (ihan siis hiekalla), eli lapset voi siinä leikkiä rannalla kun ovat syöneet, jos eivät enää jaksa istua pöydässä aikuisten ruokaillessa.
enkä tykännyt yhtään. Liian iso hotelli, täynnä meluisia lapsiperheitä (ruotsalaisia pääasiassa). ALlas-alue oli tosi rauhaton ja aamupalalla oli tunnelma kun huvipuistossa. Meillä oli onneksi apartomento, joka sijaitsi erillisessä rakennuksessa tien toisella puolella ja sielllä oli oma rauhallinen uima-allas. Iltaohjelma oli pääasiassa ruotsiksi ja Bamse-kerhossa oli poikamme lisäksi vain yksi suomalainen tyttö. Poika ei sitten ekan kerran jälkeen sinne enää mennytkään.
me tosiaan kävimme siellä joskus v. 2002-2005 aikana. Silloin ei kyllä tuollaista ollut. 6
Hotelli oli kaukana satama-alueesta ja siellä ei ollut _mitään_. Muutama ruokapaikka ja yhdet markkinat viikon aikana. Eipä siellä alueella tarvinnut shoppailla.
Vuokrasimme suton ja kiersimme saarta (mm.vesipuistoissa, niitä voin suositella). Ranta on pienille lapsille tosi hyvä. Me oltiin enimmäkseen hotellin uima-altaalla.
Enemmän tykättiin esim Bulgarian Sunny Beach:sta.
Meillä on varattuna nyt tuo kyseinen hotelli ja all inclusive, onko siitä kellään kokemusta? Se oli todellakin niin halpa, että ei harmita jos joskus syö muuallakin :) Tiedoksi siis sille, joka kommentoi kohta, että miksi ihmeessä sitoudumme syömään kaikki ruokamme hotellilla...
Ihmettelen suuresti, jos on niin paljon tässä vuosien mittaan muuttunut, mutta mistäs sitä tietty tietää... Me matkustellaan todella paljon, joka kesä ja talvi, ja mun mielestä Alcudia on ollut yksi kivoimpia kohteita pienten lasten kanssa. Kouluikäisten kanssa löytyy jo parempiakin, mutta pienten lasten kanssa mun mielestä tosi kiva, samoin tuo hotelli :). En kyllä usko, että tulette pettymään. 6
mun mielestä on pienten lasten kanssa tosi kiva paikka, ihana, matala ranta, jossa lapset voi turvallisesti temmeltää. Ihana satama-alue, missä hyviä ravintoloita ihan rannalla. Lapsille paljon kaikenmaailman härveleitä iltaisin... Lapsiperheille ihan nappi lomapaikka mun mielestä. Itse oltiin Estrella de mar-hotellissa, mikä oli tosi kiva. Hyvä, iso allasalue ja on tosi hyvällä paikalla (=lähellä sitä satamaa). Toisella kertaa oltiin Orquidea playa-hotellissa ja se ei ollut ollenkaan niin hyvä sijaintinsa suhteen, sijaitsee toisella puolella Alcudiaa, mitä en suosittele! Eli kannattaa valita hotelli nimenomaan sieltä sataman lähistöltä ja esim. tuo estrella de mar on oikein hyvä valinta.