Paras ja huonoin naistenlehti?
Mikä naistenlehti teistä paras ja miksi? Mikä surkein / noloin / huonoin?
Mä tykkään Oliviasta, Annasta ja Trendistä.
Gloria kylmä ja outo, Eeva ihan mummoille, Cosmo-vaihe jo multa ohi.
Kommentit (4)
Eeva ja Anna ihan karmeita hautaankaatumislehtiä, Gloria hyacinth bucketin unelma, Olivia joskus ihan luettava mutta arvomaailmaltaan aika outo (=kaapissani ei ole valkoista sokeria wtf??), Trendi muuten ok mutta vähän liian hipster, Evita on sekava, Me naiset ihan ok paitsi liikaa turhia julkkisjuttuja - ketä kiinnostaa miten jollain 90-luvun hiihtomissillä nykyään menee??, Cosmo järkyttävää naisvihamielistä p**kaa, Tulva ehkä paras mutta vähän liian aatteellinen ja kaukana ainakin mun todellisuudesta
huonointa en osaa mainita, kun en juuri naistenlehtiä lue. Muuten, joskus monta vuotta sitten luin mökillä Eevaa ja totesin, että siinä oli todella hyvin kirjoitettuja juttuja! En ole ko. lehden kohderyhmää, mutta ainakin käteeni sattuneessa numerossa oli ihan laadukasta journalismia, ainakin jos vertaan siihen mielikuvaan, joka mulla on esim. Annasta ja Me Naisista. Ne eivät tarjoa yleensä mulle mitään kiinnostavaa.
Monia olen tilannut: Annaa, MeNaisia, Gloriaa, Eevaa, Oliviaa, Trendiä... Kertakäyttökamaa, korkeintaan jotain ruokaohjeita tulee repäistyä talteen. Trendiä luin joskus 19-vuotiaana paljon, mutta nykyään (28-vuotiaana) siinä ei ole niin mitään kiinnostavaa, kun pintamuoti ei enää iske.
Asuin aiemmin Britanniassa ja luin siellä mm. EasyLivingiä, jonka numerot laitoin talteen ja niitä kärsi lukea monta kertaa. Suomalaiset lehdet menevät yhden lukukerran jälkeen kierrätykseen.
Suomen lehdistä pohjanoteeraukset lienevät Cosmo ja Elle, niitä ei tulisi mieleenkään tilata, uskomatonta sontaa. Olivia on ihan OK, tosin tuntuu jotenkin samanlaiselta joka numerossa.
Pelkkää sälää ja hömppää, ainoa hyvä on se OlenNaiset -palsta.