Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten vauvan saa nukkumaan öisin paremmin?
15.03.2011 |
Meidän 3 kuukauden ikäinen vauva nukkuu päivisin kahdet pitkät päiväunet (3-4 tuntia), mutta öisin heräilee syömään n. parin tunnin välein. Nukahtaa kyllä hienosti hetken syötyään. Olisi kiva saada vauva nukkumaan öisinkin vähän pitempiä pätkiä, mutta miten. Päiväunet nukkuu vaunuissa ja jos alkaa kitistä "kesken unien", niin käyn vähän hytkyttämässä vaunuja.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eiköhän toiveesi toteudu, aloittajan vauva kun on jo 8.