Kun tulee noita nuorennusohjelmia
tv:stä ja niissä laitetaan botokspiikkejä, niin kertookohan ne, että ne on uusittava puolen vuoden välein?? Muuten samat rypyt on taas palanneet.
Sitä on sitten loputtomassa kierteessä niiden piikkien kanssa ja maksaa aiaks kivasti.
Mun sukulainen on kauneuskirugi hommissa ja joskus haen piikkejä, mut en välitä alvariinsa juosta. (ja saan sisäänosto hinnalla) Tiedän kuitenkin miten tehoavat. Reilu vuos sitten viimeks piikitettiin ja taitaa mennä kauan ennen seuraavaa kertaa..
Kommentit (6)
muualla 700 euroa, mut olen saanut 200 eurolla. Eli tämä sukulaiseni piikittää jollekin ja kuluu vain puolet ainesta, niin saan sen toisen puolikkaan sisäänostohinnalla.
(otsa, silmien ympärille, nenän pielet ja kaula) Monta piikin iskua. Loppu tulos on kyllä hyvä, mutta vaikutus vain sen puoli vuotta maksimissaan.
Kuulema halvemmallakin saa, mutta teho ei sitten olekaan sama. Näissä asioissa oltava kuulema tarkkana. (en tietäs mitään ellei olis näitä suhteita)
Noita hammasjuttuja olen aina ihmetelly, et miten ne saa yhellä käynnillä upeet hampaat. Eli sekin on jotain ihme feikki hommaa??
Mulle pitäis laittaa yks poskihammas. Maksaa 2500 euroa (en ole siis raaskinu laitattaa) ja laitto oli mun mielestä pitkässä kaavassa. Ensin juuriimplantti ja sitten vasta myöhemmin se hammas jne.
mulla on titaaniruuvi ja implantti takahampaana ja maksoi 3000 €
ja ulkomailla tehdyt kauneusjutut onnistuu suomalaisia paremmin. Suomalaisten jälkiä pitää korjailla enemmän.
Tytär haki lapsensa hoidosta ja järkyttyi miten ruttunen naama oli kummitätillään. Sanoi äiti sinä näytät 20 vuotta nuoremmalta kuin tuo. Onhan meillä ikäeroa 4 vuotta, on minua vanhempi. Minulla ei ole ryppyjä ihossa ollenkaan.
Ystäväni on hammaslääkäri ja sillä hammaslääkäriasemalla lupasivat nyt loppu vuodesta laittaa 2000 eurolla.
Suhteilla tässä pelataan ;)
Pitäis kait tarttua tarjoukseen.
ja toivottavasti kertovat senkin, että niitä hammaslaminaatteja, -kuorikoita jne., mitä niille laitetaan, pitää hoitaa ja vaihtaakin aika ajoin. Kun jonkun hampaat laitetaan säihkykuntoon ohjelmassa, niin kalliiksi tulee myös pitää ne sen näköisinä. Muuten vuosien saatossa suu on entistä kauheamman näköinen.