Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusin käänne: Arto hakee eroa Tuksusta!

Vierailija
15.03.2011 |

Pitihän tämä arvata. Nyt eroa hakee vuorostaan Arto. Ja juuri kun Tuksu oli vetänyt oman hakemuksensa pois...

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1291044/tukiaisen-avioeros…

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kypällä noilla toilauksillaan:)huoh.

Vierailija
2/13 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin häitä mieheni kanssa ja löimme vetoa milloin eka hakemus lähtee: mies veikkasi kahta kuukautta ja mä kolmea viikkoa. Mies on mulle velkaa satasen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpäs lukemassa Johannan päivitykset alla olevasta blogista. ;)

Aika kipakkaa tekstiä on. Paljastuu mielenkiintoisia asioita, esim. miten Julia on vihannut Artoa alusta lähtien ja kutsuu tätä "persläpi äijäksi, joka on lapamato".

http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php

Vierailija
4/13 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora lainaus Tukiaisen aiemmin linkitetystä blogista:

"Aiemmin olin ihan kauhuissani ravintoloissa, jos huomasin että sekä mies että nainen maksoivat omat ravintolakulunsa. Minusta miehen kuuluu maksaa ne naiselle. Mutta minun ja Arton tapauksessa minun pitää maksaa kaikki ja jos en maksa, Arto murjottaa kuin pieni lapsi ja saa raivarin.

Voi hemmetti soikoon....mihin sitä tuli taas sekaannuttua.....

Ensimmäinen ja tähän asti paras mieheni oli syntyperäinen hesalainen ties kuinka monennessa sukupolvessa, 6 laudaturin yo jne. ei muuta hänestä.

Toinen mies oli juutalainen miljonääri. Ja sitten tämä kolmas on täysin rahaton saamelainen, täh??"

Vierailija
5/13 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora lainaus Tukiaisen aiemmin linkitetystä blogista:

"Aiemmin olin ihan kauhuissani ravintoloissa, jos huomasin että sekä mies että nainen maksoivat omat ravintolakulunsa. Minusta miehen kuuluu maksaa ne naiselle. Mutta minun ja Arton tapauksessa minun pitää maksaa kaikki ja jos en maksa, Arto murjottaa kuin pieni lapsi ja saa raivarin.

Voi hemmetti soikoon....mihin sitä tuli taas sekaannuttua.....

Ensimmäinen ja tähän asti paras mieheni oli syntyperäinen hesalainen ties kuinka monennessa sukupolvessa, 6 laudaturin yo jne. ei muuta hänestä.

Toinen mies oli juutalainen miljonääri. Ja sitten tämä kolmas on täysin rahaton saamelainen, täh??"

Hänellä on nyt ensimmäinen mies, tietääkseni ei ole aiemmin ollut naimisissa. Seurustelusuhteita ei voi laskea "miehiksi" tässä merkityksessä mitä juttu antaa ymmärtää.

Vierailija
6/13 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se Länsman on perustanut jo erorahaston, johon pyytää facebook sivullaan lahjoituksia. Tilinumerot ja kaikki esillä. Huvittava pariskunta.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1291149/arto-lansman-jatka…

Vierailija
7/13 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinalla ja lääkkeillä elämänsä pilanneet. Tuksu pitäisi nyt jättää rauhaan. Keskitytään vaikka marttiinaan joka kuitenkin jotakuinkin on järjissään tai ainakin selvinpäin

Vierailija
8/13 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puhuin Evan kanssa ruotsia, mutta osaan sitä hyvin."

Vierailija
9/13 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti julkisuudenhimossaan mennä naimisiin tuollaisen retkun kanssa. Onhan se Arton luukuttanut oikein kunnolla alusta asti, miten se on lihakseton ja hampaaton luihu lappalainen jolla ei ole penniäkään... Tiesi nuo kaikki asiat jo viime kesänä mutta häät oli van pakko päästä viettämään

Vierailija
10/13 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli etteivät ole uusi matti ja mervi,

ei niin vaan jotain vielä pahempaa.. eroais jo.

kukaan ei uskonut niiden rakkaustarinaan, ei ne itsekkään!

Vierailija
11/13 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puhuin Evan kanssa ruotsia, mutta osaan sitä hyvin."

Ihan ymmärrettävissä:

"Vaikka puhuinkin vierasta kieltä, ymmärrän Evan kertomukset oikein, koska osaan kielen hyvin"

Oliko sinusta hauskaa

a) ettei Tuksu hanskaa hyvin ruotsia

b) että Tuksu ylipäätään osaa ruotsia

c) kaksikielisessä maassa joku hämmästelee ruotsin puhumista

d) mutta-sanan käyttö

Vierailija
12/13 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten kaikki sen arvasivatkin, Arto on jo vetänyt erohakemuksensa pois.

Rakastavaisia nämä kaksi eivät kai koskaan ole olleet, mutta kannattaahan se Seiskan kustantama luxus-häämatka vielä käydä kokemassa!

Seiskassa raportoidun matkareportaasin ja kuvakollaasin jälkeen onkin sitten hyvä paistatella julkisuudessa ja kertoa, että häämatkalla päätös kirkastui: eromme on lopullinen.

Vierailija
13/13 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uusimman tiedon mukaan Arto jo facebookissa kirjoittaa rakastavansa J-alkuista naista ja ilmeisesti kohta vedetään nämäkin eropaperit pois. Erorahastokin taitaa olla nykyisen tiedon mukaan jo kuopattu hanke.

Kumpikohan tuossa suhteessa vedättää toistaan enemmän? Melkein tekisi mieli sanoa että Arto Tuksua. Artohan on uuden vaimonsa kautta saanut julkisuutta ja hienot, muiden maksamat häät kotipitäjässään + muuta julkkisekselle kuuluvaa voitelua, esim. lehtien maksamat sviittiyöpymiset ja ravintolaillalliset juomineen. Miten muuten hampaaton tyhjätasku Angelin kylästä olisi päässyt samoihin tilanteisiin?